اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

دشمن احمق ما

در طول بیش از سی سال که از عمر پر برکت انقلاب اسلامی می گذرد دشمن ما ثابت کرده که احمق تر از آنی است که ما فکرش را می کردیم . این احمق که گفتم از زبان مبارک امام سجاد علیه السلام است در دعایی که خدا را به خاطر داشتن چنین دشمنان احمقی ستایش می کند !

دشمنی که ما را نشناخته و پی به قدرت معنوی ما نبرده است چگونه می تواند پنچه در پنجه ی عقاب افکن ما بیاندازد و چطور به خودش اجازه می دهد که هر از گاهی با زبان تهدید با ما سخن بگوید در حالیکه در این سی و چند سال ما را بارها و بارها آزموده است ؟

دلیل روشن احمق بودن دشمن ما این است که او هیچ موقع نخواسته و البته نتوانسته که از درون نظام پرقدرت اسلامی ما به ما نگاه کند و همیشه از ورای مرزها و با هزاران کیلومتر فاصله با ما سخن گفته است . او حتی در تهدیدهایش تاریخ تقویمی ما را لحاظ نمی کند و مثلاً در ایام ماه مبارک رمضان که ما همگی خود را از خوردنی ها و آشامیدنی ها تحریم می کنیم ، او ما را تهدید به تحریم اقتصادی می نماید .



این روزها هم او پایش را فراتر از گلیم فرسوده اش گذاشته و با زبان درازش و دقیقاً در آستانه ماه محرم الحرام ما را تهدید به حمله ی نظامی می کند . امسال تاریخ شمسی و قمری ما طوری با هم عجین گشته که این تهدیدات پوچ و خیالی از همان ابتدا نقش بر آب گردد . امسال محرم مصادف شده با هفته مبارک بسیج . و بسیج همان کلمه ی طیبه ای است که به فرموده ی امام خامنه ای پایه گذار اصلی اش علی علیه السلام است که تمام وجودش وقف اسلام بود . ومحرم ماه پیروزی خون بر شمشیر است و چه خونی بالاتر از خون خدا که همان حسین فرزند علی علیه السلام می باشد .

حال ببینید این دشمن چقدر احمق است و چقدر ما را نمی شناسد که در آستانه ی این روزهای مبارک و تاریخی ما را تهدید به حمله نظامی می کند . هفته بسیج که فرا می رسد همه منتظر حضور میلیون ها بسیجی عاشق و دلباخته ی ولایت هستند در مراسم پنجم آذر جهت تجدید بیعت با امام و رهبرشان و حال اینکه امسال این روز با روزهای پر شور و نشاط محرم نیز مصادف گشته ، یاران بسیجی امام خامنه ای حسین ، حسین گویان لبیک خواهند گفت به فرمان ولی امر مسلمین و به راحتی تا آخرین گلبول قرمز خونشان دفاع خواهند کرد از ولایت و در یک جمله تمام وجودشان را وقف اسلام خواهند کرد .

این شور و حال مقدس بسیجی با پرچم های سرخ و سیاه که الهام گرفته از حرکت عاشورایی امام حسین علیه السلام می باشد ، همان مشت پولادین و سیلی های محکمی می شوند که چندی پیش امام خامنه ای در جمع افسران دانشکده ی امام علی علیه السلام فرمودند که قرار است استکبار جهانی را از درون متلاشی سازد .

بسیجیان اگر همان مشت های پولادین و سیلی های محکم بر دهان استکبار جهانی و زیاده خواهان عالم نباشند ، چه باشند ؟ موجودیت بسیج با برافراشتن پرچم اسلام ناب در سراسر گیتی معنا پیدا می کند و این همان شجره ی طیبه ای است که امام عزیزمان سال ها قبل نوید بارور شدن آن را در میان همه ی کشورهای مسلمان بلکه در بین همه ی مظلومان جهان داده بودند .

ما امسال در حالی هفته بسیج و مقام بسیجیان را ارج می نهیم که دل های مسلمانان به پا خاسته در کشورهای تونس ، مصر ، لیبی ، یمن ، بحرین و دیگر مسلمانان مظلوم منطقه  با ماست و امروز عمق استراتژیک فعالیت و حرکت بسیجی ما در خیابان ها و کوچه پس کوچه های واشنگتن و نیویورک که نماینده 99 درصد مردم مظلوم آمریکا هستند دارد معنا می شود . نه تنها حرکت های ما بلکه شعارهای ما این روزها جهان گیر گشته و همان شعار معروف "مرگ بر آمریکا " و "مرگ بر اسرائیل" دارد به تمام زبان های زنده ی دنیا ترجمه می شود . آیا صبح نزدیک نیست ؟

نظرات 7 + ارسال نظر
چای پولکی جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 22:24 http://chaypoolaky.blogfa.com

سلام.

تصادفاً به روزم!

[نیشخند]

بنیامین یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:05 http://nosubmit.blogfa.com

با سلام
به وبلاگ حامیان دولت ولایی نیز سر بزنید. با مطلبی در مورد تناقضات فکری و عملی علی زاکانی رئیس کمیته7+8 ( راست سنتی) بروزم. اندکی صبر سحر نزدیک است

شهاب دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 17:11 http://arasat.mihanblog.com

سلام
شما با ساخت قالب وبلاگ آشنایی دارین؟
اگه آشنایی ندارین میتونی یکی که آشنائی داره به ساخت قالب وبلاگ بهم معرفی کنین
یه مشکلی برام پیش اومده
احتیاج به کمک دارم

فدایی دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 23:04 http://mahditz.blogfa.com

سلام همسنگرم
قدیما بیشتر سر می زدی تا حالا که نظرات شما کیمیا شده ...
ما امپراطوری آمریکا را شکست خواهیم داد...

پلاک68 چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 22:34 http://www.pelake68.ir

بسم الله....

فتواگراف طرحی نو از اینفوگراف ها....

انشاءالله با راهنمایی شما دوستان بابی جدید در تبلیغات مذهبی باز کنیم و اینفوگراف های مذهبی رو پایه گذاری....

منتظر شما رزمنده عزیز هستیم در پلاک68.....

عضویت در سایت فراموش نشه.......

سلام
باتشکر از اطلاع رسانی تان حتما می آیم

(منطق) شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 00:08 http://manteq.blogfa.com

سلام وبنویس بسیجی
صرفا جهت یادآوری: هیچ وقت دشمن رو احمق یا ضعیف فرض نکن حتی برای ثانیه ای.چراکه همین رمز نابودیه.
امروز بصیرت لازمه
یا علی مدد

سلام
خیلی ممنون از یادآوری تان
اما با جمله ی امام سجادعلیه السلام چه کنیم .

(منطق) شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 15:29 http://manteq.blogfa.com

سلام دوباره
با توجه به بند اول مطلبتون اینو نوشتم.
تیتر و لید مهمترین قسمت متن است.
اون حماقتی که امام سجاد ع فرمودند با چیزی که شما نوشته اید کاملا متفاوت است.
میتونم کاملا مستند با استدلال منطقی و علمی و با قاطعیت به شما بگم که دشمنان ما از همه نظر و حتی معنویت در مذهب تشیع از من و شمایی که خودمونو مسلمون و شیعه و انقلابی و .... فرض میکنیم آگاه است.
حتی در زمان جنگ تحمیلی چیزهایی که شنیدیم با واقعیات خیلی متفاوت است(منظورم همون حماقت اوناست)
امیدوارم سوء برداشت نشه و تونسته باشم منظورمو برسونم.
بازهم به عنوان یه همرزم توصیه میکنم در انتخاب تیتر و محتوا دقت بفرمایید تا مبادا علیه خودمون استفاده بشه.
از اینکه پرحرفی کردم عذر میخوام
یا علی مدد

علیک سلام دوباره !
با دقت در کنه سخنان امامان معصوم علیهم السلام این متن ها انتخاب شده است .
اما از دقت نظر شما سپاسگذارم . شما اولین کسی نیستید که چنین تذکری را به بنده می دهید . اما مگر اینجا غیر از وبلاگ شخصی بنده است . تیتری که می زنم باید متفاوت با تیتر شما باشد . بله ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد