اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

دشمن احمق ما

در طول بیش از سی سال که از عمر پر برکت انقلاب اسلامی می گذرد دشمن ما ثابت کرده که احمق تر از آنی است که ما فکرش را می کردیم . این احمق که گفتم از زبان مبارک امام سجاد علیه السلام است در دعایی که خدا را به خاطر داشتن چنین دشمنان احمقی ستایش می کند !

دشمنی که ما را نشناخته و پی به قدرت معنوی ما نبرده است چگونه می تواند پنچه در پنجه ی عقاب افکن ما بیاندازد و چطور به خودش اجازه می دهد که هر از گاهی با زبان تهدید با ما سخن بگوید در حالیکه در این سی و چند سال ما را بارها و بارها آزموده است ؟

دلیل روشن احمق بودن دشمن ما این است که او هیچ موقع نخواسته و البته نتوانسته که از درون نظام پرقدرت اسلامی ما به ما نگاه کند و همیشه از ورای مرزها و با هزاران کیلومتر فاصله با ما سخن گفته است . او حتی در تهدیدهایش تاریخ تقویمی ما را لحاظ نمی کند و مثلاً در ایام ماه مبارک رمضان که ما همگی خود را از خوردنی ها و آشامیدنی ها تحریم می کنیم ، او ما را تهدید به تحریم اقتصادی می نماید .



این روزها هم او پایش را فراتر از گلیم فرسوده اش گذاشته و با زبان درازش و دقیقاً در آستانه ماه محرم الحرام ما را تهدید به حمله ی نظامی می کند . امسال تاریخ شمسی و قمری ما طوری با هم عجین گشته که این تهدیدات پوچ و خیالی از همان ابتدا نقش بر آب گردد . امسال محرم مصادف شده با هفته مبارک بسیج . و بسیج همان کلمه ی طیبه ای است که به فرموده ی امام خامنه ای پایه گذار اصلی اش علی علیه السلام است که تمام وجودش وقف اسلام بود . ومحرم ماه پیروزی خون بر شمشیر است و چه خونی بالاتر از خون خدا که همان حسین فرزند علی علیه السلام می باشد .

حال ببینید این دشمن چقدر احمق است و چقدر ما را نمی شناسد که در آستانه ی این روزهای مبارک و تاریخی ما را تهدید به حمله نظامی می کند . هفته بسیج که فرا می رسد همه منتظر حضور میلیون ها بسیجی عاشق و دلباخته ی ولایت هستند در مراسم پنجم آذر جهت تجدید بیعت با امام و رهبرشان و حال اینکه امسال این روز با روزهای پر شور و نشاط محرم نیز مصادف گشته ، یاران بسیجی امام خامنه ای حسین ، حسین گویان لبیک خواهند گفت به فرمان ولی امر مسلمین و به راحتی تا آخرین گلبول قرمز خونشان دفاع خواهند کرد از ولایت و در یک جمله تمام وجودشان را وقف اسلام خواهند کرد .

این شور و حال مقدس بسیجی با پرچم های سرخ و سیاه که الهام گرفته از حرکت عاشورایی امام حسین علیه السلام می باشد ، همان مشت پولادین و سیلی های محکمی می شوند که چندی پیش امام خامنه ای در جمع افسران دانشکده ی امام علی علیه السلام فرمودند که قرار است استکبار جهانی را از درون متلاشی سازد .

بسیجیان اگر همان مشت های پولادین و سیلی های محکم بر دهان استکبار جهانی و زیاده خواهان عالم نباشند ، چه باشند ؟ موجودیت بسیج با برافراشتن پرچم اسلام ناب در سراسر گیتی معنا پیدا می کند و این همان شجره ی طیبه ای است که امام عزیزمان سال ها قبل نوید بارور شدن آن را در میان همه ی کشورهای مسلمان بلکه در بین همه ی مظلومان جهان داده بودند .

ما امسال در حالی هفته بسیج و مقام بسیجیان را ارج می نهیم که دل های مسلمانان به پا خاسته در کشورهای تونس ، مصر ، لیبی ، یمن ، بحرین و دیگر مسلمانان مظلوم منطقه  با ماست و امروز عمق استراتژیک فعالیت و حرکت بسیجی ما در خیابان ها و کوچه پس کوچه های واشنگتن و نیویورک که نماینده 99 درصد مردم مظلوم آمریکا هستند دارد معنا می شود . نه تنها حرکت های ما بلکه شعارهای ما این روزها جهان گیر گشته و همان شعار معروف "مرگ بر آمریکا " و "مرگ بر اسرائیل" دارد به تمام زبان های زنده ی دنیا ترجمه می شود . آیا صبح نزدیک نیست ؟

سگ نگهبان




این تصویر یک تصویر کاملا سیاسی است . فقط این صوت را گوش بدهید و لذت ببرید .
لذت ببرید . لذت ببرید . لذت ببرید . لذت ببرید . همه را تایپ کردم . کپی - پیست نبوده!!!!
لینک دانلود همین صوت با سه کیفیت :
خوب
متوسط
پایین


این هم جملات کوبنده و طوفانی امام خامنه ای :
ما اهل تجاوز به هیچ ملتى و هیچ کشورى نیستیم؛ ما هرگز اقدام به جنگ خونین نمیکنیم - ملت ایران این را به اثبات رسانده است - اما ما ملتى هستیم که هرگونه تجاوز را، بلکه هرگونه تهدید را، با استوارى و با قدرت کامل پاسخ خواهیم داد. ما ملتى نیستیم که بنشینیم تماشا کنیم قدرتهاى پوشالىِ مادى که از درون کرم‌خورده و موریانه‌خورده‌اند، ملت استوار و پولادین ایران را تهدید کنند. ما در مقابل تهدید، تهدید میکنیم. هر کسى فکر تجاوز به جمهورى اسلامى ایران در مخیله‌اش خطور کند، باید خود را آماده‌ى دریافت سیلى‌هاى محکم و مشت‌هاى پولادین کند؛ از سوى ملت مقتدر ایران، از سوى نیروهاى مسلح؛ ارتش جمهورى اسلامى ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامى و بسیج مردمى، و پشت سر همه، ملت بزرگ ایران. و بدانند؛ هم آمریکا بداند، هم دست‌نشاندگانش بدانند، هم سگ نگهبانش رژیم صهیونیستى در این منطقه بداند؛ پاسخ ملت ایران به هرگونه تعرضى، هرگونه تجاوزى، بلکه هر گونه تهدیدى، پاسخى خواهد بود که از درون، آنها را از هم خواهد پاشید و متلاشى خواهد کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی سگ های نگهبان ! این لینک را هم ببینید :
http://farmna.ir/Pages/Printable-News-1588.html

حاج قاسم

حاج قاسم سلیمانی فرمانده عزیز ، مقتدر ، مخلص و باقیمانده ی شهدا

مطمئنم از اینکه شنیدی قرار است به دست اشقی الاشقیا ترور شوی ناراحت که نه خوشحال هم شده ای . و آمریکا باز هم یک قدم به نابودی خود برداشت با طرح ترور شما فرمانده دلیر سپاه قدس . تازه می فهمم وقتی امام خامنه ای می فرماید : "بیت المقدس مطمئناً آزاد خواهد شد" دلش به چه گل های با اخلاصی خوش است . خوشا به حالت ای شهید زنده . خوشا به حالت . تو دوباره یاد همت و باکری و زین الدین و کاظمی را برایمان زنده کردی . می دانم تو هم دلت برای این دوستانت تنگ است اما هنوز صبر کن تا آزادی قدس چیزی نمانده است . صبر کن .