اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

اظهار نظر سیستم آمارگیری "الکسا" درباره انتخابات سال 92

الکسا یک وبسایت معتبر بین المللی می باشد که با در نظر گرفتن پارامترهای مختلف و همچنین وب سایتها اقدام به رتبه بندی آنها می نماید.
خلاصه و چکیده این رتبه بندی عددی بین ۱ تا چند میلیون می باشد که هرچه این عدد به یک نزدیکتر باشد رتبه وبسایت شما بالاتر می باشد و افزایش رتبه الکسا میسر نیست مگر با جذب بیشتر بازدیدکننده برای پایگاه اینترنتی خود . 

اما در اینجا ما یک نگاهی به آمار وب سایت های کاندیداهای ریاست جمهوری انتخابات سال 92 می اندازیم تا ببینیم از نظر "الکسا" کدام کاندیدا بهترین آمار را از نظر بازدیدها دارد .

نتیجه را اینجا ببینید.

نظر سنجی که گوگل انجام می دهد !

هنوز چند روز تا انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران مانده است و برخی نظر سنجی ها را دیده و شنیده ایم . اما این روزها یک نگاهی هم باید به قوی ترین سایت جستجوگر در اینترنت بیاندازیم تا نظر سنجی این سایت را هم مد نظر داشته باشیم . به راستی نام چه کسی در گوگل بیشترین بازدید و نوشته را داشته است ؟!


نتیجه را اینجا ببینید

پایی که در بهشت جاماند ...

رفته رفته که تنور انتخابات ریاست جمهوری سال 92 داغ می شود باید ناگفته ها را بگوییم وناشنیده ها رابشنویم . 

عده ای برای بالابردن خود دیگران را له می کنند و پاره ای دیگر از نامزدها درباره ی خود غلو می کنند و کارهایی که تابحال نکرده اند و حتی شاید اگر دیگران می کردند ایشان به تمسخر می گرفتند را شعار انتخاباتی خویش قرار می دهند !

در این میان از قافله عقب مانده هایی نیز هستند که چون گربه ای که دستش به گوشت نمی رسد فقط بلدند غر بزنند و نق نق کنند !

این روزها باید نشست و منتظر بود تا ببینیم این بار دست قدرت خدا چگونه و به نام چه کسی از آستین ملت ایران بیرون خواهد آمد .

و ما که رویکردمان در این لجمن کاملا مشخص است به هیچ وجه به گزینه هایی مانند روحانی ، غرضی ، عارف و رضایی فکر نمی کنیم . و خط بندی هایی شدیدی با آقای روحانی (باج ده انرژی هسته ای) ، غرضی (وزیر دولت سازندگی) ، عارف (سخنگوی گفتگوی تمدن ها) و رضایی (فرمانده انتخابات ها) داشته و داریم .



از میان سایر آقایان هم تا ائتلاف پیشرفت (ولایتی ، قالیباف و حداد ) بخواهند به گزینه واحد برسند ما انتخاب مان را کرده ایم و به تک گزینه واحد انقلابیون ، سعید جلیلی ،  به قول رویترز به نزدیک ترین تفکر به آیت الله خامنه ای ، رسیده ایم .

در این میان تنها سئوال و شبهه ای که بیشتر اصلاح طلبان و گاهی اوقات اصولگرایان مطرح می کنند این است که «چه تضمینی می دهید که جلیلی الآن عاقبت اش مثل احمدی نژاد امروز نشود » .

این سئوال به  عنوان یک دغدغه در ذهن خیلی ها وجود دارد و همه منتظر گذشت زمان هستند تا زمان در این موضوع تعیین کننده باشد .

اصل سئوال درست است . امام خامنه ای در اولین دیداری که با هیئت دولت نهم وآقای احمدی نژاد داشتند به همین موضوع اشاره فرمودند و در همان ابتدای سال 84 به آقا محمود انذار دادند که هیچکس از انحراف مبرا نیست ونخواهد بود . و ما حکمت این گفته رهبری را پس از گذشت 8 سال امروز شاهد هستیم که آقا محمود انقلابی ما چگونه به رهبری ، مراجع ، مومنین و همه کسانی که به این حرکت دل بسته اند دهن کجی می کند که الآن وقت گفتن مصادیق اینها نیست .

و ازطرفی باچه آب وتابی ازایران وانسان و موعود و مدیریت جهان صحبت می کند گویی که امر بر خودش هم مشتبه شده است که نکند واقعا او منجی جهان است .... بگذریم !

تنها جوابی که ما به سئوال کنندگان آن سئوال می دهیم همان جمله ای است که امام بزرگوار ما به عنوان یک شاخص مهم مطرح فرمودند که : میزان حال فعلی افراد است . 

این جمله ی راهگشا است که در هر زمان ما را وادار به داشتن بصیرت درباره  اشخاص می کند و گاهی اوقات ما را مجبور می کند که در یک روز چهارشنبه ای از سال 88 همان افرادی را لعن دهیم که به قول خودشان سیلی خورده ی انقلاب اند .

و امثال احمدی نژادها خوب درسی باید بگیرند از رفتار ما با آقایان هاشمی و کروبی و موسوی و ... که ما سیلی خورده های انقلاب را با میزان رهبری می سنجیم چه رسد به تازه به دوران رسیده های انقلاب !

وکلام آخر اینکه :

بینی و بین الله آقای جلیلی فقط امروز نیست که دم از ولایت و مراجع و اسلام ناب می زند که عمری است خود را سینه چاک راه امیرالمومنین واسلام ناب محمدی می داند . 

از کربلای 5 و پایی که در بهشت جاماند تا بغداد و استامبول و نشست های نفس گیر با 5+1 .