اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

"بالاترین" با بصیرت شد

دست بالاترین درد نکنه که دوست داره اینقدر ما آماده باشیم . هر کاری که می کنه برای ما مثل یه رزمایش بزرگ می مونه که ما را آماده تر می کنن برای نبرد پایانی . بالاترین در یک اقدام شنیع سخنان امام خامنه ای در روز اول سفرشان به قم که در آن از امام خمینی تقدیر می کردند و شناسنامه ی انقلاب را که یک شناسنامه ی دینی دارد را برای همه بازگو می کردند با یک تفسیر به رأی زیبایی به نام امام خامنه ای گذاشته است و سعی کرده با این کارش وانمود کند که امام خامنه ای در آنجا از خود تعریف می کند . واقعا دست بالاترین درد نکند که با این بصیرتش ثابت کرد که هیچ فرقی بین امامان خامنه ای و خمینی قائل نیست . بعضی ها یاد بگیرند . راست گفته اند که عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد . این کار بالاترین ما را برآن داشت تا همان یک قطعه ی صحبت های امام خامنه ای را برای آنکه تحریفات بالاترین بی اثر شود و نا آگاهان خیال خام ورشان ندارد و خیال خودمان هم از انجام تکلیفمان راحت شود برایتان جدا کنیم و در لجمن منتشر نماییم . 


برای دریافت این فایل کلیک کنید


و این هم متن سخنان امام خامنه ای :

دنیا بدانند این انقلاب، یک انقلاب دینى و مذهبى است؛ هیچ تفسیر به رأیى، هیچ تفسیر مادى‌اى از این انقلاب نمیشود کرد؛ خاستگاهش قم است؛ رهبرش یک فقیه، یک فیلسوف، یک عالم بزرگ، یک روحانى معنوى است. شناسنامه‌ى انقلاب، اینجور در همه‌ى دنیا شناخته شده است. این یک نکته است.

قم که میزبان شما نیست

سلامٌ علی آلِ یاسین . سلام بر تو ای تلاوت کننده ی آیات کتاب خدا و سلام برتو که مشتاق حضور توایم و انتظار آمدنت را می کشیم . نسل ما و نسل های قبل از ما هم برای آمدنت انتظار کشیده اند . سلام بر تو و سلام بر نایب تو که امروز در قم است . سلام بر آن هنگامی که در قم آفتابی شدی . سلام بر تو که در غیاب خورشید حضرت ماه هستی . سلام بر آن هنگام که از منزلت خارج شدی . سلام بر وقتی که نعلین ات را می پوشیدی . سلام برتو ، سلام برتو هنگامی که در اتومبیل نشستی تا راحت تر ببینیم شما را . سلام بر تو هنگامی که دست تکان می دادی و دلها را با خود می بردی . سلام برتو هنگامی که سخن می گفتی . سلام بر آن هنگام که سختی سفر را به جان خریدی تا ما را مهمان نگاهت کنی . آری ما مهمان شماییم . قم میزبان شما نیست . بگذار ساده بگویم تو خود به قم آبرو داده ای . این علم و اجتهاد هم میزبان تو نیستند که تو مرجع همه مان هستی . حوزه علمیه با همه شاگردانش نیز میزبان تو نیست ، که تو خود پرورش داده ای ایشان را . درس و بحث و منبر و مسجد هم نمی توانند میزبان تو باشند ، که این ها را تو خود روزی گذرانده ای و امام امت شده ای . امروز پسر فاطمه را فقط فاطمه میزبان است و اگر قرار است شما چند روزی میهمان باشی خوشا به حالت که فاطمه از تو پذیرایی خواهد کرد . خوشا به حالت پسر فاطمه .

غزل برای توسخت است دلبرخراسانی

شعر زیر را دوست خوبم آقای مصطفی شاهمردی برای ما ارسال کرده بود . بعد از تایید در قسمت نظرات حیفم آمد این شعر زیبا را در وبلاگ نذارم . تقدیم به همه ی ستاره های حضرت ماه . 


طلوع کرده ز قم آفتاب عرفانی

سکوت توست پر از آیه های نورانی


شکوه نام ولایت میان دستانت

دلت گرفته از این غصه های طولانی


از آن نماز جمعه ی معروف شهر شلوغ

به آتش خودشان سوخت فتنه های تهرانی


دوباره مصحف و قرآن دوباره فتنه و آتش

دوباره دست عدو و نیزه های قرآنی


دوباره پند و دوباره خطبه های بلند

دوباره خون دل و اشک های پنهانی


غرور نام وطن سینه سینه می گردد

به پای انقلاب نشسته چشمهای بارانی


به چشم کوری همه ی دشمنان وطن

فدای انقلاب شود قلبهای ایرانی


کلام شعر من اوفتاد از دلم

غزل برای توسخت است دلبرخراسانی


////////

سری دوم پیامک ها را از اینجا بخوانید

این روزها چه خبر از قم ؟

این روزها از قم خبرهای خوب خوب زیاد می رسه . همه ی منتظران حضور حضرت ماه این روزها به هر نحوی خودشون را برای دیدن دلبر انقلاب آماده می کنن . یکی پوستر می چسبونه . یکی پلاکارد می نویسه و یکی دیگه داره ذغال می خره برای اسپند روز حضور . حال و هوای شهر دیگه نفس گیر نیست و این روزها دل توی دل مردم نیست و با هر تپش و نفس کشیدنشون یه یادی از روز حضور می کنند . سه شنبه ۲۷ مهر ماه ساعت عشق و نیم . در این میان چهره های جوونهای شهر از روزهای گذشته دیدنی تره . همونهایی که حتی یکبار هم امامشون را از نزدیک ندیدن  . توی خیابون ها هم اولین چیزی که به چشم می آد ایستگاههای صلواتی عکس امام خامنه ای هست که البته چه زود به زود تموم می شن و می چسبن پشت ماشین ها و شیشه ی مغازه ها . مادران شهدا - روحانیون - بچه های هیئتی- بسیجی ها - کسبه - دانشجو و دانش آموز همه منتظرند تا دلبر انقلاب این ماه پاره علوی تبار را برای سه ثانیه هم که شده از نزدیک ببینند . دانش آموز اول دبیرستانی بود که نذر کرده بود اگه امامش را از نزدیک ببینه به اندازه ی شماره های صلوات شمار مادرش صلوات بفرسته . بعد که ازش پرسیدم یعنی چندتا گفت : ۹۹۹۹ تا . یکی دیگه از بچه ها این پیامک را برام فرستاده بود :


شهری به آتش می کشم گر تو لبت را تر کنی

من چون گلی در دست تو تا کی مرا پرپر کنی

بر رشته های معجر زهرا قسم سید علی

خنجر به خنجر می زنم گر تو هوای سر کنی


آخرش هم نوشته بود : بذار تو لجمن حالشو ببر ! و عجیب حال کردم با این پیامک : 


ما همان نسل جوانیم که ثابت کردیم

در ره عشق جگردار تر از صد مردیم

هر زمان بوی خمینی به سر افتد مارا

دور سید علی خامنه ای می گردیم

صبح حضور امام ، ساعت عشق و نیم

این روزها عجیب سخت شده نفس کشیدن در شهر قم . هر جا قدم می گذاری و با هر کس که روبرو می شوی خبر می دهند به تو که خبری در راه است . خبری عجیب از جنس انتظاری عجیب . قبلاً فکر می کردم که انتظار سنگین ترین کلمه ی لغتنامه هاست . اما امروز می فهمم که بالاتر از انتظار ، انتظار در انتظار است . همه منتظر ظهور هستند و هر کس به نحوی این انتظار را در وجود خود دارد . همه منتظر حضرت خورشیدند . اما چه سخت است هم منتظر خورشید باشی  و هم ماه . یک هفته ای هست که خبر آمدن امام خامنه ای به قم در شهر پیچیده . و این همان معنای انتظار در انتظار است . مردم قم دل توی دلشان نیست و این روزها عجیب سخت شده نفس کشیدن در این شهر . دل مردم قم نازک تر از آن است که با دیدن رهبر و مقتدایشان آتش نگرفته و بارانی نشود . این روزها هرجا قدم می گذاری مردم خاطرات خود از امام خامنه ای را مرور می کنند و چه راحت بارانی می شود چشمانشان . و تو می شنوی صدای اشک ها را که با هم زمزمه می کنند : وعده ی ما صبح حضور امام ، ساعت عشق و نیم ، خیابان مهر ، در استقبال ماه .


پیامک به همین مناسبت

هنوز هم بین بسیجی ها دعواست

" هیچ چیز تغییر نکرده است " جمله ی زیبایی بود که از زبان امام خمینی صادر شد . امسال هم پس از 21 سال که از جنگ می گذرد ، ما می گوییم : هیچ چیز تغییر نکرده است . ما بچه های بدر و خیبر و عاشوراییم و دشمن ما یزید و معاویه است .

لطفاً کسی خواب امام را نبیند امام زنده خامنه ای است . اگر نگذارید این حرف را فریاد بزنیم با خونمان خواهیم نوشت و ثابت خواهیم کرد که خامنه ای خمینی دیگر است ، امام ما خمینی زنده است .

فرزندان دیروز خمینی که حاضر شدند جانشان را تقدیم امامشان کنند خیالشان راحت نسل همان عاشورایی ها الآن هم حاضر است جانش را فدای امام خود کند .

امام ما خامنه ای است و برای اثبات این موضوع نیازی به حمایت دولت و مجلس و مجمع و شبکه سوم سیما نداریم . این روزها بین بسیجیان امام خامنه ای دعواست . دعوای ما سرِ پست و ریاست نیست . ما دعوایمان بین خودمان است و به بازیگران سیاسی و سیاست بازان بازیچه کاری نداریم اینجا هنوز دعوا سرِ سربند یازهراست . دشمن انقلاب بداند . منافقان داخلی و خارجی بدانند . شما دعوای خودتان را بکنید ما هم دعوایمان خودمان را .

امروز دشمن هم که می خواهد دشمنی کند از نام شهدا مایه می گذارد . گاهی دست به شهید سازی می زند و گاهی از زبان خانواده های شهدا نامه نگاری می کند . این یعنی اینکه سربندهای یازهرا همه جا پیروزند .

من به ریشه خانوادگی همسران محترم شهدا کاری ندارم ، اما مطمئنم عایشه عاقبت به خیر نشد . او شاید بتواند چند صباحی چهره ی واقعی خود را در زمان رسول پنهان دارد ، اما با فتنه جمل چه کند . چه کند شتر وقتی قرار است عایشه به یاری او فتنه ای ایجاد کند !

چه بد است نام همت و باکری را با خود به یدک بکشی ، اما یکبار هم به وصیتنامه اش مراجعه نکنی و نفهمی که شهدا هیچگاه دروغ نمی گویند . اینکه می گوید : بعد از جنگ سه گروه می شوید منظورش گروه یک ، دو و سه که نیست . منظورش این است یک گروه از گذشته خود پشیمان می شوند ، عده ای در مادیات غرق می شوند و عده ای سالم و وفادار می مانند و البته از غصه دق می کنند . حالا تو اگر از غصه دق نمی کنی به من چه ؟

خدا را شکر حتی اینترنت هم پر است از وصیتنامه این بزرگواران ، تا هر بی خبری نخواهد تصویر دروغین و مثالی از سرداران شهید به ما معرفی کند . که اگر خامنه ای هم نبود عده ای با امام نیز همین کار را می کردند . و ما امام را همانقدر می شناختیم که کریستف کلمب را !

این روزها فتوشاپ حسابی پیشرفت کرده و من برای اینکه ثابت کنم در خط شهدایم می توانم عکس خودم را در دهه ی 60 با عکس حاج همت در یک قاب قرار دهم . عکس داشتن با همت که هنر نیست ، هنر عکسِ همت عمل نکردن است . که بعضی ها همت را ذیده اند ، اما هنوز هم دارند عکسِ همت عمل می کنند !

من نام خانوادگی ام همت نیست اما بسیجیانی را می شناسم که اندازه ی همت ، همت دارند در دفاع از آرمان های همت . و اجازه نمی دهند افرادی سیره ی عملی او و وصیتنامه اش را تحریف کند . قرآن که تحریف نمی شود . قرآن که خوانده ای . قرآن می گوید همت نمرده ، زنده است ولی شما نمی فهمید !  مگر ندیدید 9 دی را که باکری و همت شعار می دادند : لعن علی عدوک یا حسین ... جا خالی و جاخالی و جاخالی . ضمیر مرجع خودش را پیدا می کند ، نخواستم نوشته هایم نجس شوند !