حدس بزنید جایزه بگیرید...

تاس کباب در صدد  برآمده تا بمناسبت ایام 22بهمن مسابقه ای با نام تصویر روز  برگزار نماید.

اولین تصویر ما مربوط میشود به یک چهره طاغوتی که در زمان شاه ملعون در قسمت بیمارستان خصوصی ملکه پهلوی در بخش آندوسکپی مشغول فعالیت طولانی بوده. وی درخاطراتش گفته "وقتی شیلنگ آندوسکپی را وارد دهان اعلی حضرت همایونی فرو  کردم  به طحال ایشان آسیب جدیی وارد شد و از دهان ایشان خون و مواد زائد خارج شد و موجب  بیماری  صعب العلاج ایشان گردید"

لطفا حدس بزنید این فرد خرابکار کیست.

(این مطلب ویژه مخاطبین خاص تنظیم شده است در صورتی که متوجه مفهوم متن ما نشدید به من هیچ ربطی نداره میخواستید  با اکیپ ما باشید تا مفهومش رو متوجه شید) خخخ

امضا هادی خان

   


معادل عمو پورنگ ماها در عربستان

جیب بری از احمدی‌نژاد! /عکس

هفت تیر کشی وزیر احمدی نژاد/ عکس

نوروز 92 پسته را تحریم کنیم

آخه این چه رسمشه؟ 

پسته که جزء کالای  مورد نیاز و نون شب نیست. چرا تا یه سری دلال میرن تو کار احتکار بعضی از مردم هم  به چاه اونا می افتن و میرن همون کالا رو میخرند؟

حالا پسته نخوریم میمیریم ؟

بیاید این شعار رو آویزه گوشمون کنیم :

"امسال در آجیل عید نوروز پسته را حذف می کنیم"


امسال ساندیس نخوردم /دیگر به راهپیمایی نمی آیم

همیشه لحظه شماری میکردم. لحظه شماری روزهایی که باید به خیابان بیاییم و راهپیمایی کنیم. از ابتدای انقلاب تاکنون راهپیمایی های فراوانی برگزار شده است و یک عامل موجب شده  تا جمعیت میلیونی مردم در خیابانها حضور یابند. واقعا چه چیزی دلیل اصلی حضور این جمعیت در کشور بوده؟. پدرم به من میگوید هادی خان، قدر زمانه را بدان اگر در زمان ما ساندیس بود نمیگذاشتیم آمریکا وارد صحرای طبس شود.اگرزمان  ما ساندیس بود نمیگذاشتیم  در این کشور 8سال جنگ رخ دهد. اگر ساندیس بود...

پدرم بارها از تکنولوژی حال سخن میگوید  و معتقد است که قوی تر از ساندیس هیچ انرژیی وجود ندارد.

امسال هم مانند سال های دیگر برای خوردن ساندیس در راهپیمایی 22بهمن شرکت کردم.میدانستم تنها جایی که این معجون جادویی توزیع میشود درآنجاست.

از اواسط خیابان محمدعلی جناح به دنبال این نوشیدنی بودم. هیچ کجای راهپیمایی اثری از ساندیس نبود. از نیروهای انتظامی جویای محل ساندیس شدم .آنان راهنمائیم کردند .من هم به محل مورد نظر رفتم. از دور تابلوی "محل توزیع ساندیس 22بهمن" رادیدم!از خوشحالی در پوست خود نمیگنجیدم..به جلو رفتم و به محض اینکه دستم را به سمت مسئول توزیع کننده ساندیس بردم، او لبخندی زد و با تبسم گفت: تو از عوام بی بصیرتی ساندیس تمام شد و به شما نرسید!

 همین که متوجه شدم دیر رسیدم بغض گلویم را گرفت ولی سعی کردم که بروز ندهم.واقعا این بدترین راهپیمایی عمرم بود .این همه راه را کوبیدم آمدم ولی ساندیس نخوردم.پس من چگونه میتوانم تا سال بعد دوام آورم؟! این چه وضعش است؟ به این هم میگن نظام؟! دیگر به راهپیمایی نمی آیم آن ساندیس ها هم ارزانی خودتان!

اگر من را دیگر پای صندوق رای دیدید. این همه برای نظام فعالیت کردم آن وقت نتیجه این میشود که در راهپیمایی شرکت کنم و ساندیس نخورم؟

....................... در حالی که شاهد این صحنه ها بودم محسن به موبایلم زنگ زد. با  حالتی خواب آلود گوشی را برداشتم .و جواب دادم:سلام چطورییی؟ محسن گفت تنبل خان هنوز خوابی؟ اتوبوس جلوی درب مسجده سریع آماده شو الان حرکت میکنه.

همین که محسن گوشی رو قطع کرد سریع آماده شدم تا برای شرکت در راهپیمایی 22بهمن به سمت اتوبوس حرکت کنم.

جای همتون خالی به راهپیمایی که رسیدم  با خیل عظیم جمعیت روبرو شدم. عجب روزآفتابیی.چه مردم وفادار به نظامی؛ خدایی دمشون گرم؛ انگار نه انگار که هفته قبل درمجلس شاهد درگیری میان مسئولین قوا بودیم! حقا که باید بصیرت رو از برخی عوام یاد گرفت! این همه گرونی این همه تحریم! وبا وجود درگیری میان برخی خواص باز اومده بودن از این نظام دفاع کنند.

واقعا ما رو سیراب ساندیس کردند دستشون درد نکنه! تازه میفهمم منظور تلویزیون های بیگانه از ساندیس خور و ترسشون از این معجون خارق العاده چیه.

سلامتی همه عوام با بصیرت بزن کف قشنگ رو.

 

 

آقای خاتمی در انتخابات یازدهم از وسایل تیز و برنده فاصله بگیرید

پیج زیر  سخنان محمد خاتمی در مورد انتخابات نهم مجلس بود که  سایت محدوده آن را منتشر کرده بود.

درخواست ما از این بزرگ  مرد اصلاحات اینه که لا اقل برای اینکه ثابت کنید نه راه پس دارید و نه راه پیش از اشیاء تیز و برنده استفاده نکنید.  شما باید برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم بنیه داشته باشید. خواهشا اون موقع اگه اصلاحات رای نیاورد  کوتاه بیایید!!


فعالیتهای فرهنگی نذار القطری برای نوجوانان

مسائل حفاظت از محیط زیست باید رعایت شود

دو پست اخیر به  دلیل مسائل حفاظت از محیط زیست و فرا اجناحی(با توجه به درخواست آقای رویانیان) حذف شد.

مسافران جهنم

مسافر گرامی سفری مملو از آتش و سیخ های گداخته برا ی شما آرزومندیم.می دانم در این سفر سختیهایی ابدی  در انتظار شماست. ولی مطمئن هستم بلافاصله و بدون هیچ گونه معطلیی وارد جهنم خواهید شد.

و بدون اینکه در جهنم معطل  شوید، به صورت هوایی با کمترین هزینه  وارد خانه خودتان، و پیش خانواده تان میروید.

و...

خلبان با شما صحبت میکند

هواپیما آماده حرکت میباشد.

 از جنبش حماس  و حزب الله و دیگر گروه های فلسطینی درخواست میکنیم این هواپیما را منهدم نکنند !!

بدون شرح



لینک خبر

2 خبر متضاد در یک  ساعت و در یک دقیقه

روزی که شایعه مرگ ابوالفضل پور عرب منتشر گردید شاهد موضوع عجیبی بودم.

مسئله این بود که خبرگزاری فارس و باشگاه خبرنگاران در یک  روز و یک ساعت و در یک دقیقه خبر متناقضی در این باره منتشر کردند. که فارس از مرگ این بازیگر و باشگاه خبرنگاران از تکذیب مرگ وی خبر دادند!!!!

ما که  گیج و ویج شده بودیم. ولی خدا رو شکر پس از مدتی از آن متوجه صحت  خبر باشگاه خبرنگاران شدیم  و خدا را شکر کردیم.

برای ابوالفضل پور عرب دعا کنید.

خط قرمز تاس کبابی

نوستالوژی ساندیس/عکس

یه زمانی با ساندیـــس فقط می شد زنبیل درست کرد , الان باهاش یـــه مملکتـــــو اداره میکنن!! 





برگرفته از فیس بوک طنزهای خفن سیاسی

سخنان منتشر نشده از حداد عادل در روز قدس+عکس

امسال هم به حول قوه الهی روز قدس، باشکوه برگزار شد. ما با رفقا از بلوار کشاورز خودمون رو به میدون فلسطین رسوندیم.

این بار قسمت نشده بود آدمک استکبار درست کنم و آتیش بزنیم. راستش رو بخوایید شلوار  و پیرهن پاره گیر نیاوردم.

البته یه چوب طویل  هم نیاز بود که  نتونستم تهیه کنم.

خلاصه با بچه ها رفتیم  کنار تابلوی میدون فلسطین و مشغول عکس گرفتن شدیم.

در این حین خبرنگارا هم از فرصت استفاده کردند و شروع به شکار عکس از ما شدند.در همین موقع بود که چشممون افتاد به اون سمت میدون  و دیدیم آقای حداد عادل  در حال پیوستن به جمع تظاهر کنندگانند. محسن هم که ایشون رو دید، به اون سمت  رفت و از آقای حداد  دعوت کرد تا با  ما  عکس یادگاری بگیرند  حاج آقا هم با کمال میل پذیرفت و  به سمتمون اومد.

ما صلواتی فرستادیم و عکاسی ها شروع شد. البته وقتی من  حاج آقا رو دیدم  شیطنتهایی هم کردم که با تبسم معنادار ایشون مواجه شدم!!!(یادمه یه بار هم،  رو در روی  آقای قالیباف، مشابه همین شوخی رو کردم و دقیقا ایشون همینگونه تبسم کردند!!!)

اگه تونستید منو پیدا کنید!


موقعی که عکاسی تمام شد و ایشون خواستند برن،  دعا کردند: ایشا الله بریم کنار مسجد الاقصی عکس بگیریم. ما هم الهی آمین گفتیم و به سمت صفوف نماز جمعه حرکت کردیم.

خلاصه  هر سال  تو روز قدس خاطره ای داریم

یه سال  با فتنه گرا درگیر میشیم

یه سال آدمک استکبار آتیش میزنیم

 یه سال با حاجی بخشی عکس میگیریم

و یه سال هم....

ان شا الله  در روز قدس  سال بعد، شاهد آزادی کامل فلسطین و بیت المقدس باشیم. و این بهترین خاطره ما تو اون  سال  باشه.

دستگیری یک جاسوس اسرائیلی  توسط یک نوجوان/عکس

چند روز پیش اطلاع داده شدکه یک نوجوان طرح صالحینی  در نطنز یک جاسوس اسرائیلی را توانست به سبکی جالب شناسایی و دستگیر کند

به شما چه که ایران تو المپیک درخشید!

 وقتی دیدم ایران تو المپیک داره خوب نتیجه میگیره،  گفتم برم یه خورده وبگردی کنم  و بازتاب رسانه های مجازی رو هم ببینم.  بعد از مشاهده سایتهای همسو رفتم سراغ سایتهای معاند و دیدم اونا هم از این پیروزی ها دارن اظهار خوشحالی میکنن ؛ در همین لحظه بود که یاد المپیک دور قبل افتادم.المپیکی که با یه طلای هادی ساعی کار ورزشکارای ایرانی رو به اتمام رسوند، و هجمه های انتقاد به سمت دولت رفت.
بله  تو این موقع که هجمه های اقتصادی و...از جانب همه جناحها  بسوی دولت بیشتر و بیشتر شده  میخوام ازش دفاع کنم و بهش تبریک بگم.
نباید به دولت بابت بهترین عملکرد المپیک تاریخ ایران تبریک بگیم؟
نباید  بگیم ایران بهترین بازی های المپیکش رو تو دوران دولت عدالت محور انجام داده؟
بله درسته انتقادا در اواخر  دولت احمدی نژاد زیاد شده اما با درخشیدن در المپیک از این ایراد ها باید کاسته بشه.

مگه یادتون نمیاد بعضیا در آستانه انتخابات دهم همین ضعف المپیک دوره قبل رو چه جوری پتکش کردن و بر سر دولت کوبیدن. چی شده حالا همونا میان به این قهرمانی ها افتخار میکنن، بدون اینکه اسمی از دولت ببرن؟

چطور روشون میشه عکس پهلوانان ما رو بالا ی سایتهاشون بذارن؟

اونا یادشون رفته 4سال قیل شکست رو گردن کی انداختند؟

اصلا به شما چه که "جمهوری اسلامی ایران"تو المپیک قهرمان بشه یا نشه شما برید دنبال افتخارات جمهوری ایرانیبون!!!برید سراغ ایدوئولوژی هاتون تا جمهوری ابرانی به ثمر بشینه!!!

انتشار این مطلب  در:

خبرنامه دانشجویان ایران

عمارنامه

عمارها



ع

شیرین کاری کریم باقری/عکس

مسابقه تاس کبابی

دو تصویر زیر مربوط میشه به برنامه "آسمان شب" که از شبکه4 پخش میشه.اما مسئله ای در این برنامه و مجری اون برام پیش اومد که اول جای بسی تامل  داره وبعد...

اصلا در اینجا یه سئوال تستی رو مطرح میکنم، خودتون با توجه به این دو تصویر بهش جواب بدید تا شاید شما متوجه شدید  و به من هم کمک کنید تا مسئله حل بشه:


جنس حلقه ای که مجری برنامه آسمان شب در دست چپش کرده از چیست؟

الف)آهن        ب)مس          ج)حلبی     د) هیچکدام


کسی که بتواند به این سئوال پاسخ دهد یک تاس کباب رایگان هدیه خواهد گرفت

البته بعد افطار مراجعه کن!!


آغاز لیگ برتر+فیلم

پس از مشاهده این همه کشت و کشتار در جهان،وضعیت گرانی،بحران در سوریه،و.... که موجب اثرات مخرب گردیده بر آن شدم یه کلیپ که چند روز پیش تو پارکینگ خونمون  گرفتم رو  بذارم تو وبلاگ. البته بعد از مشاهده این کلیپ به نتایجی کاملا تخصصی پی خواهید برد.

1-اینا بهتر بازی میکنن یا بازیکنان میلیاردی

2-اینا بعد گل زدن بهتر واکنش نشون میدن یا آقای ش

3-اینا تکروی میکنن یا ...

4-اینا متعصب ترن یا.....

کشته سازی بی پایان

دو روز گذشته سالگرد تولد صانع ژاله بود ، دانشجویی که در حوادث فتنه  در تاریخ 25 بهمن 89 کشته شد.
در این مناسبت رسانه های معاند باز هم از رو نرفتند  و  این فرد را شهید جنبش سبز معرفی کردند. از جمله اقداماتی که انجام دادند قرار دادن کلیپی از پدر و مادر صانع بود که به زبان کردی صحبت میکردند و بصورت زیرنویس ترجمه شده بود. در این ویدیو که کنار مزار صانع ضبط شده مادر و پدر صانع  عاملین فوت پسرشان را لعن میکنند و همچنین درحالی که نسبت به ادعا های مطرح شده در مورد صانع ژاله ابراز نارضایتی می کنند و با گریه، چندین بار خطاب به فرزند جان باخته ی خود می گویند کسانی به تو تهمت زده اند، علیه تو  دروغ گفته اند

این در حالی است که پدر و مادر صانع هیچ اشاره ای نمیکنند که  کشته شدن  پسرشان کار کیست  و یا نمیگویند چه کسی به پسرشان تهمت زده ولی  فرافکنی و حقه سایتهای مجازی ضدنظام اینجا نمایان میشود  که ادعا میکنند  منظور مادر و پدر صانع نیروهای بسیجی است و پدر و مادر وی آنها را لعن میکنند و همچنین این سایتها میگویند منظور پدر و مادر صانع از تهمتها این بود ه که نظام  صانع را بسیجی معرفی کرده.





جالب اینجاست مسیح علینژاد از اولین کسانی بود که این ویدیو را در صفحه فیس بوک خود قرار داد و بعد از اینکه این مسئله را به وی هم گوش زد کردم  جواب هایی نامربوط به من داد که سئوال و جواب را در زیر مشاهده می کنید:






البته باز منتظر ماندیم تا جواب بگیریم و ایشان که با مادر و پدر صانع ژاله مصاحبه کرده است یک ویدیو یا صوت از پدر و مادر صانع ژاله که گفته باشد چه کسی پسرمان را کشته ارائه کند که خبری نشد!

به نظر شما  افرادی که این ویدیو را پخش کرده اند با چه هدفی اقدام به این عمل نمودند و چرا اینقدر مردم ایران را ساده لوح فرض کرده اند؟ باوجود گذشت 3 سال از ماجرای فتنه  چرا دست به کارها و فرافکنی های  ناشیانه ای میزنند که آسیب آنرا  جنبش ریزش کرده ای میخورد که سالهاست آتش زیر خاکستر آن هم خاموش شده و با این گاف ها خاکستر آن را هم  از بین می برند.

 
    

گرانی مرغ

خانه های اجتماعی فیلتر شده روی واقعی بعضی از انسانها

سلام مطلب زیر طنز نیست لطفا پس از خواندن یک دقیقه سکوت کرده و سپس کمی تامل کنید!!!

دوست خوبم علیرضا سینا در یکی از پست های خود در فیس بوکش مطلبی جالب درباره استفاده برخی از کاربران فیس بوک نوشت  که جا داشت منتشرش کنم 

علیرضا نوشت:

چرا بعضی ها فکر میکنن تو فیس بوک همه به هم محرم میشن و راحت هر عکسی رو تو صفحه شون یا جزو دوستانشون میذارند؟!یا هر مطلبی رو لایک میکنند یا ...... کلا فضاشون عوض میشه!همچین انگار خودشونم مجازی میشن؟ جلٌ الخالق!!!!!

چه خبره اینجا؟ احساس میکنم تو فضای مجازی باطن برخی افراد رو میشه و در فضای حقیقی و در جامعه بخاطر حفظ شئون اجتماعی ظاهری بهتر دارند.
عجب!!!!
راستی معنی کلمه منافق چیه؟
غیر از اینه که منافق کسی است که ظاهرش خوب و باطنش بد است؟!
شنیدید که میگویند منافقین از کفار بدترند؟
خوب البته نفاق هم درجات داره ولی........ بگذریم
خدایا نفاق را از دل مومنین و مومنات دور بدار.
ایمان و یقین ما را به حضورت (نزدیکتر از رگ گردن به ما) بیشتر بگردان.
لحظا ای ما را به خودمان وا مگذار..................... مخصوصا در فضای مجازی.
آمین


عمه فلان ورزشکار را ول کنیدبه مشکل جوانان برسید

در مصاحبه خبرگزاری مهر با  وزیر ورزش و جوانان،سئوالاتی  مبنی بر  وضعیت ورزش صورت گرفت.
در این مصاحبه  اقدامی عجیب توسط وزیر محترم رخ داد.عباسی که می خواست از رسانه ها انتقاد کند به عمه  و کفش برخی از بازیکنان اشاره نمود و به خبرگزاری مهر گفت: در این چند ماهه اخیر متوجه شده ام که هم اکنون عمه و یا کفش فلان ورزشکاربرای برخی رسانه‌ها بیش از مسائل جوانان اهمیت دارد.
البته عباسی نامی از عمه ورزشکار  و یابرادرزاده  آن  عمه ,و شماره کفش بازیکن به زبان نیاورد و فقط به کلمه فلان بازیکن بسنده کرد!

لینک خبر

تیتر از شما

لطفا درباره تصویر زیر درقسمت نظرات یک تیتر  بنویسید.

متن منتخب در قسمت تیتر قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است از انتشار  تیترهایی که در آن از کلمات رکیک استفاده شده معذوریم!!

قاعده لوله پولیکا در نظام آموزشی ایران

یادش بخیر دوران پشت کنکوری...

چه دورانی بود چه شبهایی که بیدار میموندم.شب کنکور عجب استرسی داشتم.به ما گفته بودن یه هفته مونده به کنکور دست از درس خوندن بکشید و استراحت کنید و اصلا به کنکور فکر نکنید.

وچه سنت شکنیی کردم و اون شب تا ساعت 2:30 جزوه هام رو مرور کردم.حتی قسمتهایی که نخونده بودم رو همون شب خوندم و یاد گرفتم.

سر جلسه کنکور داشتم تست ها رو جواب میدادم. با اینکه کلی خونده بودم بازم سخت بود.

ولی بالاخره تونستم  تو آزمون موفق بشم.

آره اون زمان وارد شدن به دانشگاه سخت بود.

به قول مربی کنکورمون که میگفت: تو ایران قبول شدن دانشگاه سخته ولی  فارق التحصیل شدن راحته

اما تو کشورهای خارجی دقیقا برعکسه یعنی ورود به دانشگاه راحته ولی فارق التحصیلی سخته

این مربی بعدش قیفی رو آورد و قسمت دهانه بازش رو نشون داد و گفت ببینید تو خارج ورود به دانشگاه اینجوریه! و بعدش قسمت تنگ  قیف رو نشون داد و گفت خروج از دانشگاه هم اینطوریه یعنی ورودش راحت و خروجش سخته!

وقتی اینو به ما تفهیم کرد قیف رو برعکس کرد و گفت بچه ها تو ایران هم دقیقا اینجوریه و برعکس خارجه .یعنی ورودش مثل قسمت تنگ این قیفه و فارق التحصیلی و خروجش هم مثل قسمت این پایینه  و راحت!

الان که این فکر ور میکنم و دارم وضع فعلی دانشگاه ها رو مرور میکنم مسئله ای جالب میبینم اونم اینه که هنوز وضعیت دانشگاه ها تو خارج همون وضعیتیه که مربیمون میگفت.ولی وضعیت دانشگاه های کشور خودمون تغییر کرده یعنی هم ورود بهش راحت شده و هم فارق التحصیلی و خروج  مثل سالهای قبل راحته.

در اینجا باید بگیم این قاعده رو ما ایرونیا از بین بردیم و این مخروطی که در مورد ما صدق میکرد روبه یک لوله صاف و ساده تبدیل کردیم لوله ای که سر و تهش یه شعاع دارن و ورود و خروج از اون راحته

وقتی حامیان شاهین نجفی حیران و سرگردان میشوند

بعد از قرار دادن پست قبلیم که درباره هتک حرمت به امام هادی(ع) توسط خواننده ملعون بود یکی از افرادی که با این پست مخالف بود نظراتی در این باره گذاشت و من هم زیر هر نظر جواب هایی در اون رابطه دادم که لازم دونستم در این پست قرار بدم.

شاهین نجفی زاده/خادم الشیطان و حرام زاده

 امام صادق (ع) :

 یکی از نشانه های ولد الزنا دشمنی باما اهل بیت است.

(امالی شیخ صدوق -ص338)


خبری که از الف حذف شد/بدون شرح

البته مطلب زیر ادامه داشت که لزومی به قرار دادن ادامه آن نبود


روشی برای فوزول سنجی

کلیپ زیر اصل مطلب حجت الاسلام قرائتی نیست بلکه قسمتهایی برای یاد دادن دروس قرآنی است که با این سبک طنزآمیز براحتی اصل مطلب را به همه اقشار آموزش می دهد.

http://hooooor.persiangig.com/%D8%AA%D8%A7%D8%B3%20%DA%A9%D8%A8%D8%A7%D8%A8/gh.jpg

جهت دانلود فیلم بر روی عکس کلیک کنید