اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

مشکل ما با جریان انحرافی

در این باب هیچ نمی گویم فقط می گویم مشکل ما با جریان انحرافی به خاطر کاری است که در مسجد کوفه کردند تا جاییکه از آسمان ها ندا برآمد که : تهدمت والله ارکان الهدی . اگر همین یک نکته درباب مشکل ما با جریان انحرافی به تفصیل بیان شود بهتر از هر دلیلی می تواند باشد . ما زخم خورده های تاریخ ایم که البته با سیدعلی پیمان جانبازی بسته ایم . هر کاری کند این جریان انحرافی عمراً اجازه نخواهیم داد پایشان به مسجد کوفه و دستشان به امیرالمومنین برسد .


پس از خواندن این مطلب باید این نوا را هم گوش کنید

نقش مهدی هاشمی در اغتشاشات انگلیس !

چه زود گذشت فتنه ی سال هشتاد و اشک و درست است که فتنه های بزرگتر دیگری در راهند اما ما خاطره ی آن اولین فتنه را یادمان هست که خبرنگار بی بی سی چطور مثل رفیق شِرِک! بالا و پایین می پرید و سوت و کف می زد به اراذل و اوباشی که خودشان سازمان دهی شان کرده بودند و خودشان مسلح راهی خیابان های تهران کرده بودندشان .

خاطرات تلخ و شیرین آن روزگاران به هر حال گذشت و امروز حکومت اسلامی ما به امامت سیدعلی که فرزند خلف امام علی است در غیاب حضرت خورشید ماه بنی انقلاب ما شده و نورافشانی می کند بر این سیاره رنجی که آسمانش و زمین اش از دست اجانب و بیگانگان تیره و تار شده است و به همراه ستاره هایش راه نجات رابه ما نشان می دهد .

این سید علی که گفتم را ایرادی نگیرید که از عشق مفرط ما به ایشان است ولاغیر ... .

انگلیس که در دوران فتنه 88 به فتنه گران دم تکان می داد امروز خودش به چنان آشوب و چالشی دچار شده است که مردم مظلوم و بی دفاعی را که برای احقاق حق شان قیام کرده اند اراذل و اوباش می خواند . اصلا مگر شما حکومت تان اسلامی است که اراذل بخواهند ساقط اش کنند . حکومت اسلامی دشمن بی دین و لائیک و غیر اسلامی دارد . حکومت سراسر کفر شما را که همین اراذل و اوباش دوست اند و دشمنانش حتما باید از اهالی دانشگاه و حوزه و انقلاب های اسلامی و مستضعفین جامعه باشند .

وعده ی خدا درباره ی انگلیس هم اجرا شده و خدا ظالمین را به ظالمین مشغول کرده و آه شهیدان حسین غلام کبیری و دیگر شهدای بسیج و نیروی انتظامی و خون پاک شان گریبان انگلیس را گرفته تا بداند خدایی هست و نباید در زمین بیش از این ها فساد کرد .

اما در این میان باید ببینیم آقا زاده ی فراری که از فرارش به انگلیس سالی می گذرد چگونه است . ما می ترسیم اگر انقلابی در انگلیس رخ داد پدرش و خانواده اش در ایران ادعا کنند که هدف از سفر مهدی صدور انقلاب اسلامی بوده است نه فرار و کسب مدرک دکتری از واحد لندن دانشگاه آزاد !

این واحد لندن دانشگاه آزاد را چه کسی تأسیس کرده و اداره می کند نمی دانم اما خوب می دانم خروجی این دانشگاه هرچه باشد مومن مسلمان انقلابی دو آتیشه ی سینه زن اباعبدالله نیست که از کوزه همان برون طراود که در اوست . مگر ندیدیم عاشورای 88 و سوختن خیمه ی حسین را که به دست مزدوران خارج نشین انجام شد . به دست همان ها که شاید خیلی هاشان مدارک شان از کانادا بوده نه از دیار کاشان و در لندن درس خوانده بودند نه در حجره های قم و مشهد .

این ها را همه نوشتم تا پایانی باشد بر فتنه ی 88 و آغازی باشد بر قیام مردمی مستضعفین عالم علیه مستکبرین انشاءالله . هرچند این حرکات برای آن انقلاب جهانی کمی کوچک است اما به نظر شما آیا صبح نزدیک نیست ؟؟؟

علی مطهری

حرف های علی مطهری ، حرف های دشمن شاد کن علی مطهری در جلسه علنی مجلس در مخالفت با وزارت قاسم رستمی که فقط داریوش و گوگوش و ربع پهلوی را خوشحال کرد هیچ جوابی ندارد به جز همین طرح قشنگی که میثم عزیز در سایت قشنگش کار کرده . حیفه آن پدر که تو داشتی و قدرش نداشتی . فعلا همین قدر بسه . اگه لازم بود خدمت ایشان هم می رسیم . فقط نمی دانم این افراد که همیشه در زمین دشمن بازی می کنند چطور می توانند دم از اصولگرایی و خط امام و رهبری بزنند ؟؟؟!!!!

این هم طرح زیبای میثم حسنی عزیز

استهلال

در لغت به معنای طلب هلال ماه داشتن . یعنی سر به آسمان داشته باشی و بگردی دنبال ماهی که هست اما دیده نمی شود . ثواب هم دارد تازه . اما تا کی ما باید در غیبت خورشید دنبال ماه هم بگردیم . از قدیم این رسم بوده که مردم استهلال می کردند . اما مردم عصر حاضر ما یافتند آن ماه بنی انقلاب خود را و با خون خودشان رأی دادند به خمینی و خامنه ای و این استهلال را کامل کردند و این روزهای دلگیر ماه مبارک رمضان همه منتظر رویت خورشید هستیم . همان خورشیدی که آمدنش را آدم تا خاتم انتظار کشیده اند . ما هم منتظرش هستیم اما بهترین لحظات انتظارمان همان دم دمای افطار است که لب هایمان به یاد عزیز فاطمه خشکیده است و منتظر منتقم حسین فاطمه ایم . عجب انتظار دلگیر و نفس گیری است . اما آقا جان ما ماه را یافته ایم حال شما طلوع کنید . با قوت و اقتدار پشت حضرت ماه ایستاده ایم بدخواهان و نامردان و ناکثین و ناکسین هرچه می خواهند بگویند و بنویسند که ما دست از دامان این ماه و خورشید برنمی داریم تا جان در بدن داریم .

قم سربند یازهرا بست !



عطر و بوی شهادت دوباره در کوچه پس کوچه های شهر آل الله پیچید و یاران سبکبال زین الدین و همت و باکری به آغوش همرزمان قدیمی شان پر کشیدند . شهیدان عاصمی ، خبیر ، جمراسی ، احمدی تبار ، موسوی نژاد و صحرایی شش شهید گلگون کفنی هستند که صبح پنج شنبه 30 تیرماه 90 در عملیاتی علیه مزدوران آمریکا در شمال غرب موسوم به "پژاک" به شهادت رسیدند و یاران خود را عزادار کردند .
فرمانده سپاهی که روز تشییع جنازه در قم سخنرانی می کرد از ولایت پذیری شهید عاصمی و یارانش گفت واینکه دو روز قبل از اعزام این شهید بزرگوار خواب حضرت فاطمه ی زهرا سلام الله علیها را می بیند که ایشان به او می فرمایند : آقای عاصمی تو از امروز سید هستی دیگر باید بیایی پیش ما (نقل قول از همسر شهید عاصمی) . و حاج آقای اکبری یکی دیگر از سخنرانان درباره ی شهید احمدی تبار گفت که ایشان چند سالی بود بازنشسته شده بود اما از جمع یاران سپاهی اش نمی رفت . روز قبل از رفتن دوبار با حاج آقا اکبری خداحافظی می کند و در جواب سئوال حاج آقا که می گوید : حاج محمود نکند قرار است شهید شوی ، می گوید : حاج آقا فقط دعا کنید .

بازگشت این ستاره های حضرت ماه و یاران راستین امام خامنه ای در این برهه ی حساس کشورمان حامل پیام های مهمی برای ما و مسئولین نظام می تواند داشته باشد از جمله اینکه :
1- این عزیزان با فدا کردن جان خود به مسئولین نشان دادند که سربازان جان برکف ولایت در برابر دشمنان خارجی ایستاده اند ، شما هوای دشمنان داخلی و نفوذی های آنان را داشته باشید .
2- شاید چند وقتی بود در این سرزمین از هرچیزی خبری بود الا شهادت . مسئولینی که از خدمت استعفا می دهند تا به قدرت برسند به یاد داشته باشند که روزگاری با چه کسانی یار و یاور بوده اند .
3- این شهیدان که دوران دفاع مقدس را هم تجربه کرده بودند به یاران امروزشان که در لباس سیاست بازان وارد شده اند یادآوری کردند که فراموش نکنند دیروز در کدام سنگر می جنگیدند و هشدار می دهند که نکند امروز در زمین دشمن بازی کنند .
4- این شش شهید بزرگوار به دشمنان خارجی هشدار دادند که هنوز هم برای جان فشانی و دادن خون برای اعتلای کلمه ی الله در جهان آماده هستیم و حتی یک ذره هم از آرمان های خود عقب ننشسته ایم .
5- و باز هم این بزرگواران عطر و بوی سربندهای یازهرا و یاحسین را به کوچه های این دیار غفلت زده آوردند و ثابت کردند که این جمله ی امام خامنه ای حق است که : هنوز هم برای شهادت فرصت هست ، دل را باید صاف کرد !
و بازهم امام ما فرمود : شهادت درّ گران بهایی است که بعد از جنگ به هرکسی نمی دهند !
سلامتی امام خامنه ای و نابودی دشمنانش صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم