اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

پایی که در بهشت جاماند ...

رفته رفته که تنور انتخابات ریاست جمهوری سال 92 داغ می شود باید ناگفته ها را بگوییم وناشنیده ها رابشنویم . 

عده ای برای بالابردن خود دیگران را له می کنند و پاره ای دیگر از نامزدها درباره ی خود غلو می کنند و کارهایی که تابحال نکرده اند و حتی شاید اگر دیگران می کردند ایشان به تمسخر می گرفتند را شعار انتخاباتی خویش قرار می دهند !

در این میان از قافله عقب مانده هایی نیز هستند که چون گربه ای که دستش به گوشت نمی رسد فقط بلدند غر بزنند و نق نق کنند !

این روزها باید نشست و منتظر بود تا ببینیم این بار دست قدرت خدا چگونه و به نام چه کسی از آستین ملت ایران بیرون خواهد آمد .

و ما که رویکردمان در این لجمن کاملا مشخص است به هیچ وجه به گزینه هایی مانند روحانی ، غرضی ، عارف و رضایی فکر نمی کنیم . و خط بندی هایی شدیدی با آقای روحانی (باج ده انرژی هسته ای) ، غرضی (وزیر دولت سازندگی) ، عارف (سخنگوی گفتگوی تمدن ها) و رضایی (فرمانده انتخابات ها) داشته و داریم .



از میان سایر آقایان هم تا ائتلاف پیشرفت (ولایتی ، قالیباف و حداد ) بخواهند به گزینه واحد برسند ما انتخاب مان را کرده ایم و به تک گزینه واحد انقلابیون ، سعید جلیلی ،  به قول رویترز به نزدیک ترین تفکر به آیت الله خامنه ای ، رسیده ایم .

در این میان تنها سئوال و شبهه ای که بیشتر اصلاح طلبان و گاهی اوقات اصولگرایان مطرح می کنند این است که «چه تضمینی می دهید که جلیلی الآن عاقبت اش مثل احمدی نژاد امروز نشود » .

این سئوال به  عنوان یک دغدغه در ذهن خیلی ها وجود دارد و همه منتظر گذشت زمان هستند تا زمان در این موضوع تعیین کننده باشد .

اصل سئوال درست است . امام خامنه ای در اولین دیداری که با هیئت دولت نهم وآقای احمدی نژاد داشتند به همین موضوع اشاره فرمودند و در همان ابتدای سال 84 به آقا محمود انذار دادند که هیچکس از انحراف مبرا نیست ونخواهد بود . و ما حکمت این گفته رهبری را پس از گذشت 8 سال امروز شاهد هستیم که آقا محمود انقلابی ما چگونه به رهبری ، مراجع ، مومنین و همه کسانی که به این حرکت دل بسته اند دهن کجی می کند که الآن وقت گفتن مصادیق اینها نیست .

و ازطرفی باچه آب وتابی ازایران وانسان و موعود و مدیریت جهان صحبت می کند گویی که امر بر خودش هم مشتبه شده است که نکند واقعا او منجی جهان است .... بگذریم !

تنها جوابی که ما به سئوال کنندگان آن سئوال می دهیم همان جمله ای است که امام بزرگوار ما به عنوان یک شاخص مهم مطرح فرمودند که : میزان حال فعلی افراد است . 

این جمله ی راهگشا است که در هر زمان ما را وادار به داشتن بصیرت درباره  اشخاص می کند و گاهی اوقات ما را مجبور می کند که در یک روز چهارشنبه ای از سال 88 همان افرادی را لعن دهیم که به قول خودشان سیلی خورده ی انقلاب اند .

و امثال احمدی نژادها خوب درسی باید بگیرند از رفتار ما با آقایان هاشمی و کروبی و موسوی و ... که ما سیلی خورده های انقلاب را با میزان رهبری می سنجیم چه رسد به تازه به دوران رسیده های انقلاب !

وکلام آخر اینکه :

بینی و بین الله آقای جلیلی فقط امروز نیست که دم از ولایت و مراجع و اسلام ناب می زند که عمری است خود را سینه چاک راه امیرالمومنین واسلام ناب محمدی می داند . 

از کربلای 5 و پایی که در بهشت جاماند تا بغداد و استامبول و نشست های نفس گیر با 5+1 .

نظرات 2 + ارسال نظر
یوسفی یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:28

با سلام
لطفا با تأمل بخوانید
امروزکشورما در شرایط خاصی قرارداره؛ از یک طرف غیرت یک ایرانی مسلمان و سرخم نکردن جلوی طاغوت های جهان امروز، حس میهن دوستی ، وطن پرستی ، تلاش وآرزو برای داشتن یک کشور پیشرفته ، الگوی کامل بودن ؛یک کشور مسلمان مستقل تسعه یافته و... وازطرف دیگه فشارهای اقتصادی ، تحریم های جهانی ، تورم وگرونی و چه بسیار خانواده هایی که که تواین اوضاع بد اقتصادی آه ندارن که باناله سودا کنن وهزار تا مشکل دیگه
من فقط تو این شرایط یه خواهش دارم و اونم اینه که برای یک بارهم که شده دست از تعصبات جناحی وحزبی خودمون برداریم و با فکری بازو بی طرف به صحبت های کاندیداها گوش کنیم هرکسی که سابقه ی بهتری داشت و برنامه بهتری برای 4 سال آینده این کشور داره رو انتخاب کنیم .نه فقط به دلیل این که تو حزب وجناح ماست ، انتخابش کنیم ونه بدون این که حتی برنامه های تبلیغاتی دیگر نامزدها به طور رسمی شروع بشه ویا حتی بدون گوش کردن به حرفاشون دست به انتخاب بزنیم(!)
این که کاندیداها فقط بیان ومشکلات مردم وکه از هرکسی خودشون بهتر میدونن رو به یادشون بیارن دردی رو دوا نمیکنه این که فقط بگن تورم ازبین میبرم وشغل ایجاد میکنم و... دردی رو دوانمیکنه برنامه هست که حرف اول رو میزنه
سال 88 من خودم یکی از طرفدارهای دوآتیشه آقای احمدی نژاد بودم و هرکس هر حرفی علیه ایشون میگفت رگ غیرتم بالا می زد اما چه بخوایم چه نخوایم امروز معلوم شده که احمدی نژاد اونقدرهاهم که نشون میداد ولایی نبود ونیست. باید قبول کنم یا قبول کنیم که احمدی نژاد تو مناظره هاش برنامه نمیداد تخریب میکرد. من یادمه تو مناظره آقای احمدی نژاد با محسن رضایی آقای احمدی نژاد با ارائه یک برنامه شروع کرد و محسن رضایی از این که احمدی نژاد اینطوری مناظره رو شروع کرد تشکر کرد و خودشم یکی از برنامه هاش اعلام کرد. ولی نمیدونم چی شد که احمدی نژاد یه دفعه زد تو جاده خاکی و شروع به تخریب محسن رضایی و زیر سوال بردن صلاحیت اون کرد. راستش منم همون جا از صحبت آقای احمدی نژاد شوکه شدم وخوشم نیومد ولی به انکار این موضوع که ممکنه احمدی نژاد هم شیشه خورده داشته باشه در درون خودم پرداختم و پیوسته به طرفداری بی چون و چرا از اون می پرداختم .میدونم و ازاین بابت خیلی از دست خودم شاکیم و حالا چه فایده ای داره! گفتن این حرف ها اون موقع که کورس ، کورس احمدی نژاد بود شجاعت میخواست که من نداشتم و حالا که دوران اون داره به پایان میرسه زدن این حرف ها چه فایدهای داره؟

من نمیخوام آقای رضایی رو تأیید کنم ویا برعکس آقای احمدی نژاد رو تخریب کنم آقای احمدی نژاد به نوبه ی خودش کارای زیادی رو برای این ملت انجام داده که از حق نگذریم باید قدردان اونا باشیم اما خوب حالا کشور به اینجا رسیده فرقی نمیکنه که نتونسته ویا نخواسته! من نمیخوام کسی رو تأیید ویا تخریب کنم فقط کاش همه کسایی که دلسوز این کشور و این انقلاب اند بدونن اگه میخوان کاری برای این کشور واین انقلاب واین مردم بکنن باید زیر پرچم خدا باشن و توی حزب خدا، یعنی حزب الله
واقعاببخشید از این همـــــــــــــــه زیاده گویی
اگه آدرس ایمیلی چیزی داشتین بهتر بود
والسلام

سلام
نظر نافذ شما را می پسندم

چای پولکی پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:16 http://chaypoolaky.blogfa.com

سلام.

با "بی ربط با انتخابات!" به روزم.

سلام خدمت می رسیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد