اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

تا فتح خیبر ، فقط یک یاحیدر

عجیب داستانی شده این روزها و این ایام از تاریخ ملت عزیز و غیور ایران اسلامی و عجیب نزدیک شده ایم به صدر اسلام در این عصر جاهلیت ثانی و هر روز که بر ما می گذرد نزدیکتر می شویم به ظهور و نشانی از نشانه های آن یار سفرکرده روشن تر می شود .

امروز جبهه ی مقابل ما نه معاویه است و نه ابوسفیان . نه یزید است و نه عایشه . بلکه همگی در یک صف و متحد دست به دست هم داده اند تا علی را بزنند . کفار آمریکا و انگلیس با مشرکان مکه در یک سو و علی و محمد و یارانش در سوی دیگر این میدان چه جانانه می جنگند ؟!

در این میان هم داریم عده ای را که در بین ما هستند ولی دلشان در گرو کاخ سبز معاویه ، میمون یزید و گوساله ی سامری بند شده است و از درون به آزار و اذیت ما مشغول اند که البته مهم هم نیستند این عده ی قلیل !

اما این علی است که دارد خط به خط و جبهه به جبهه به سمت قلعه ی خیبر پیش می رود و آنی بیش نمانده است تا خیمه ی کفر و نفاق و شرک را با یک نعره ی حیدری در هم بکوبد . حال بگذار دشمن نبیند این فتوحات بدون خونریزی سید علی و یارانش  را در انقلاب سی و ساله شده ی خمینی و در مصر و تونس و لیبی و یمن و اردن و بحرین . او هنوز در توهم شعب ابیطالب است و ما را با تحریم تهدید می کند . او نمی داند که تاریخ در حال ورق خوردن به نفع اسلام است. خامنه ای عزیز گفت : که مخالف غفلت ، بیداری است . و دشمن حالا می بیند که ملت های مستضعف و مظلوم منطقه ، چه شیعه باشند چه سنی فرقی نمی کند ، در حال بیداری هستند آن هم با نوای الله اکبر که خامنه ای عزیز ما در سال 68 و 78 فرمود : بیداری اسلامی در پیش است .

این نوکر سیاه پوست صهیونیست ها هم که فهمیده است ما در حال نزدیکی به قلعه ی خیبر هستیم اعلام کرده که دیگر گزینه جنگ روی میز ما نیست و آن را در کشوی قفل دار محکمی پنهان کرده ایم ! عجبا انگار او هم می داند که ما در چند قدمی خیمه ی معاویه ایم و یک اشاره ی چشم رهبرمان را می خواهیم تا ویران کنیم خیمه ی آل ابی سفیان و اهل آن را .

این که عرض کردم جبهه های ناشناخته پیش رو داریم یکی هم به همین علت است که ما نزدیک خیمه ی معاویه ایم و عده ای در همین نزدیکی خودمان قرآن بر نیزه کرده اند و در حال ایجاد انحراف در این خط مقدم پیکار هستند و این بار قرار است ما به دستور علی قرآن ها را نشانه رویم و بر زمین بیاندازیم که قرآن ناطق فعلاً با ماست و ما وفادار به تیغ تیز ذوالفقار حیدریم .

ما امروز هم باید با مشرکین مکه و آل سعود بجنگیم و هم طعنه ی منافقان داخلی را تحمل کنیم . هم با لشگریان عمر سعد پیکار کنیم و هم قلعه خیبر را از جا بکنیم و یهودیان قدس را آواره . هم باید مسلمانان غزه و لبنان را پشتیبانی کنیم و هم حرفی از شیعه بودن ملت مظلوم بحرین به میان نیاوریم . هم باید در بازارهای داخلی قیمت سکه و ارز را کنترل کنیم و هم حمایت از سوریه ی بی دفاع داشته باشیم . و دراین میان علی ، هم باید سپاه خود را هدایت کند و هم ملت های قیام کرده و انقلاب نموده ی منطقه را .

آن السلام علیک یابن رسول الله را که جوان بحرینی به حق بر زبان جاری ساخت را می دانم که ضمیرش به سیدعلی بر می گردد که او از سلاله ی پاک فاطمه زهرا سلام الله علیها است و این روزها می تواند طومار پوشالی عده ای سگ باز و میمون صفت راکه ماهها و سال ها برای سرنگونی اسلام نقشه می کشند را با یک سخنرانی یک ساعته در هم بپیچد که این جمله ، جمله ی من نبود و هفته ی گذشته از زبان کاندولیزا رایس بیان شده بود .

و در این میان این ما هستیم که تا آخرین گلبول قرمز خونمان پای آرمان های امام خمینی و دستاورد گرانبهایش خامنه ای عزیز مردانه ایستاده ایم و به لطف خدا آماده ی جانفشانی در این مسیر نورانی هستیم . اگر آمریکا و آن سگ نگهبانش باور ندارند ، بسم الله این شما و این سرِ ما . در دل ولایت علی داریم و در سر هوای کربلا . عاشورائیان بپاخاسته اند و آماده اند تا پرچم امیرالمومنین را به دست صاحب اصلی اش مهدی علیه السلام بسپارند . انشاءالله .