اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

آقای هاشمی خواب به خیر !

به این خبر توجه کنید :

در مراسم تجدید میثاق خبرگان رهبری با امام خمینی عنوان شد؛

هاشمی رفسنجانی:امام فرمودند من بیشتر از زمان حیاتم به شما کمک می کنم

اولین سایتی که این خبر را پوشش داد سایت آقای یادگار امام ! بود به نشانی جماران . البته بنده هنوز قصد ندارم درباره ی این سایت صحبت کنم که حرف برای گفتن زیاد است . برای اینکه ذهن محترم خواننده لجمن بیشتر مشغول نشود به شما قول می دهم که در یک پست جداگانه ای آمار عجیب و غریبی را از مطالب این سایت ارائه دهم .

فعلاً بگذریم .

سایت یادگار امام ! این خبر را با شدت زیادی پوشش داد به طوریکه خواننده خیال می کند آقای هاشمی فقط برای بیان این خاطره به مرقد امام تشریف فرما شده اند ! 

جالب تر آنکه ایشان در ابتدای خاطره ی خواب آلودشان می گوید : "بعضی از موارد این خواب ها یادم رفته و برخی یادم مانده است . " اما وقتی متن را می خوانی تو گویی آقای هاشمی در خواب ، خواب نمی دیده و فقط داشته خواب خود را یادداشت برداری می کرده . 

اینکه ایشان خواب می بیند و خواب خود را در محضر حضرت روح الله بیان می دارد چیز عجیب و مهمی نیست . این هم عجیب نیست که هاشمی خودش خواب خودش را تعبیر می کند و می گوید : "اینها نشان می دهد امام شرایط فعلی ما و فضای اطراف را بیشتر از ما درک می کنند و این مقدار حضورشان برای من تازگی دارد. این مساله در مجموع امید بخش است." . این هم عجیب نیست که سایت آقای یادگار امام ! نیز به همین موضوع تأکید می کند و دوباره همان جمله را با تأکید خبری بیشتری پوشش می دهد . این مهم است که آقای هاشمی بدانند که خواب حجت شرعی ندارد . امام در زمان حیاتشان بهترین توصیه ها و وصیت ها را برای پایدار ماندن انقلاب اسلامی داشته اند . نیازی نیست که دوباره در خواب به ما تأکید کنند . مهم عمل کردن به آن فرمایشات است که البته آقای هاشمی با آن نامه سرگشاده ثابت کردند اولین شاگرد امام هستند که حرف های امام را فراموش کرده اند . 

آقای هاشمی ! بهتر است به جای خواب دیدن و تعبیر آن ،کمی به فکر سخنان رهبر و امام حی و حاضرمان توجه کنیم و کمی هم مانند مردم عوام جامعه که صحبت های ایشان را با جان و دل می پذیرند و به آن عمل می کنند ، در عمل به آنها بکوشیم . نه اینکه به فکر جام زهر دیگری باشیم !!! 


 بعد التحریر (5-7-89): 

از همه ی ستاره های عزیز بابت نظر دهی برای این مطلب تشکر می کنم و دوباره به شما قول می دم که هر چه سریعتر مطلب جماران را آماده کنم و بذارم در لجمن . اما در این زمینه تحقیقات من داره به جاهای باریک کشیده می شه به همین خاطر از همه ی دوستان تقاضا دارم یه سر به جماران بزنند و اگه انحرافاتی را مشاهده می کنند به صورت تیتر وار برای لجمن بفرستند تا بعد از تحقیق انشاء الله درباره ی اون موضوع هم کار بشه . قصد دارم این مطلب "جماران" را با هم بنویسیم .

قرآنی که نسوخت

مطلب اول :

جمعی از دانشجویان در اعتراض به هتک حرمت قرآن کریم، پایگاه اینترنتی جمع آوری امضاء با آدرس http://www.condemnworld.com راه‌اندازی کردند.
به گزارش فارس این سایت اینترنتی با همت و تلاش تعدادی از جوانان و دانشجویان در چهار زبان به گردآوری امضاء الکترونیکی در اعتراض به توهین به قرآن کریم در آمریکا پرداخته است.

حتما سر بزنید و آن را تأیید کنید . خدا خیرتان دهد .

مطلب دوم :

امروز ساعت حدود 10 صبح یکی از ماشین های اداره ی ما ، که البته پیکان بود ، بر اثر انفجار موتور دچار آتش سوزی شد . جلوبندی ماشین سوخت و از داخل آن نیز قسمت داشبورد ماشین آتش گرفت .

وسایلی که جلوی داشبورد بودن همه سوختند اما عجیب تر از همه این بود که تنها یک چیز از آن آتش سوزی جان سالم به در برد ، و آن قرآن عزیز پیامبر مهر و محبت ، محمد صلی الله علیه و آله و سلم بود که با وجود سوختن جلد قرآن و حاشیه آن ، هیچ آسیبی به متن قرآن وارد نشد و سالم سالم ماند تا آتش سوزی مهار شد .

این پیام خداست برای ما که نگران نباشیم . این خوک خوران سگ صفت هر غلطی که می خواهند بکنند ، نوبت ما هم می رسد . اون روز خواهند دید که این ملت مسلمان و غیور انتقام تمام پیامبران بنی اسرائیل ، انتقام امامان خود ، شهدای تاریخ  و قرآن را از این ها خواهد گرفت . منتظر آن روز باشید که ما هم منتظریم .


..:: مستندات این قرآنی که نسوخت در لجمن محفوظ است . حتی خود قرآن ::..


قرآن ها سوختند ، حکم جهادم کجاست ؟

مردم آمریکا بیش از اندازه آزادند . امروز دیگر مردم آمریکا با دولتشان هیچ فرقی ندارند . امروز قرآن ها را مردم آمریکا آتش زدند . دولتشان حمایت کرد ، تری جونز ، آخوند صهیونیستی تبلیغ کرد ، پلیس آمریکا اقدامی نکرد ، تا مردم آمریکا با این کارشان ثابت کنند که عاقبت خوردن گوشت خوک ، سگ شدن و سرانجام مشروب خواری ، مدفوع خواری است .

***

اما وای به حال ما که در چنین شرایطی مرجع تقلید ما در خطبه های نماز عیدفطرش هنوزدر حال انتقاد از نرخ تورم اعلام شده از سوی بانک مرکزی است و ممد تمدن ما هم در حال نامه نگاری با همتای آمریکایی اش (در گفتگوی تمدن ها) برای آتش نزدن قرآن است .


آقایان نخبه و خواص و آقایان مرجع تقلید ، حکم جهاد مرا کدامیک از شما ها باید امضاء کنید . ما اسلحه بر دوش ، بند پوتینمان محکم ، پیشانی  مان نوشته یازهرا ، پافنگ ! آماده شهادتیم . حکم جهادمان کو ؟


هیچ چیز تغییر نکرده است ما همان فرزندان فتح المبین هستیم . ما از راه ماندگان عملیات الی بیت المقدس هستیم . ما هنوز هم که هنوز هست در راه بیت المقدسیم . آقایان ما آماده ایم ، شما چطور ؟

***

هرکه در بند جهان است بماند بی ما              هرکه پابسته ی خانه است بماند بی ما

قدیانی یا منافق است یا دروغگو !

آقای قدیانی ، من دلیل دارم که تو یا منافقی یا دروغگو : 


1- کی گفته شما فرزند شهیدی ؟ اگه پدر شما شهیده پس چرا هیچ خیابون یا بزرگراهی به نام بابای شما نیست ؟ دوست داری ما را سرکار بگذاری ، بگذار . اما چرا پای شهدا را وسط می کشی . من نمی گم بابای شما از دنیا نرفته ، رفته اما یا روز عاشورا رفته بوده ساندویچ بخوره یا در حال آتیش زدن سطل آشغال های خیابون بوده که دستش می سوزه و شما برای اینکه آبروی خانوادگی تان را حفظ کنید رفتید از بنیاد شهید یک کارتی گرفتید و خودتون را به جای خانواده شهدا جا زدید . من غیر از شما چند نفر دیگه را هم می شناسم که این طوری خانواده شهید شدن اما فرقشون با شما اینه که اونها دارن اسم یک خیابون را  به نام مرده های خودشون تغییر می دن ، اما شما نمی تونی . پس معلوم می شه که بابای جنابعالی شهید نشده .

2- از همین آمار سایتت می شه فهمید که دروغگو هستی . یه بار ساعت 10 دقیقه بامداد آمار سایتت 45 نفر بود و همون روز ساعت 3 بعدازظهر بازدیدکننده های اون روزت 7480 نفر . هر بی سوادی می دونه که نمی شه در کمتر از 15 ساعت 7435 نفر از یه وبلاگ شخصی دیدن کنند . من خودم وارد یه وبلاگی شدم که آمار بازدید کننده هاش 23 نفر بود اما بالای وبلاگش نوشته بود : ما بیشماریم . دیدی دروغ می گی . اونها که بیشمارن در روز 23 نفر بازدید کننده دارن بعد شما بیش از 7000 نفر . نمی شه که .

3- تو یه منافقی ! همه می گن تو آوینی دوم هستی . یا همه دارن دروغ می گن یا تو واقعاً آدم منافقی هستی . اگه تو آوینی دوم هستی ، پس چرا همه اش این حرف را انکار می کنی و قبول نداری . اگه آوینی دوم نیستی ، پس چرا اینقدر نوشته هات شبیه آوینیه . این خودش بزرگترین دلیل نفاق شماست .

4- تو همیشه می گی من سرباز حضرت ماهم . کدوم آدم عاقلی قبول می کنه که یه سرباز اینهمه طرفدار داشته باشه و وبلاگش روزی 7000 نفر بازدید کننده . تو یا منافقی یا دروغگو . تو روزی 7000 نفر بازدیدکننده داری که همه شون می گن ما سرباز حضرت ماهیم . با این وجود تو نمی تونی سرباز باشی . تو حتما سرهنگی ، تیمساری ، چیزی هستی که نمی خوای به ما بگی و باز هم مثل همیشه دروغ می گی و می گی که من سربازم .

5- آقای قدیانی تو اصلا شبیه شهدا نیستی . بی خود خودت را به شهدا وصله نکن . کدوم شهید تا حالا اینهمه کار سیاسی کرده . یا کدوم شهید وبلاگ داشته . شهدا همه اش زیارت عاشورا و یاسین می خوندن یه ذره به زندگی نامه شون سر بزن ، بعد هی بگو ما داریم راه شهدا را می ریم .

6- تو همیشه خودت را یه فرد انقلابی معرفی می کنی درحالی که همیشه انقلابیون را اذیت می کنی . خدا را خوش می آید . همین کروبی که تو همیشه ازش بد می گی از امام خمینی نامه داره . تازه رئیس بنیاد شهید هم بوده . 4 سال هم رئیس مجلس بوده . اصلاً کی گفته با مدرک دیپلم ردی نمی شه مرجع تقلید شد .  حالا تو هی بهش گیربده که سحری چی خورده . به نیت بی بی سی روزه گرفته . می خواد نماز عید فطر بخونه . این حرف ها به تو نیومده . برو خودت رو درست کن . اصلاً هم انقلابی نیستی . اگه یه کم انقلابی بودی این همه به این بقیت الانقلاب ما گیر نمی دادی !

7- از نظر من تو یه منافقی . این همه از احمدی نژاد حمایت می کنی اما یه بار نشده از محمد خاتمی حمایت کنی . بالاخره اون هم یه روز رئیس جمهور بوده . تو اصلاً از سیاست خارجه چی می فهمی که هی گیر می دی که خاتمی با فلان زنک در فلان جا دست داده و هزار تا کار دیگه کرده . مصلحت جامعه را رئیس جمهور بهتر تشخیص می ده یا شما . پس چرا به احمدی نژاد گیر نمی دی اون هم در هر سفر استانی که رفته با اینهمه خانواده شهدا دیدار کرده و خونشون رفته و دست باباهاشون را هزار بار بوسیده . اینهمه منافق بازی در نیار .

8- آقای منافق کجای قرآن گفتن عکس گرفتن حرامه . اتفاقاً دل شکستن حرامه . تو چند بار دل آقا رحیم مشایی (مدظله العالی)را شکستی . مگه چی می شد یه بار می رفتی توی دفتر ریاست جمهوری و با این بدبخت هم عکس می گرفتی . اصلاً این تندروی های شما باعث شده آقا رحیم جون بره با امثال هدیه تهرانی ها عکس بگیره . 

حرف برا گفتن زیاده اما همین چند تا دلیل بسه تا همه چهره ی واقعی تو را بشناسن و بدونن با کی طرفن . بدونن دارن از کی طرفداری می کنن . امثال تو در هیچ کجای قلب سنگی ما جا ندارن . همون بهتر که آمار وبلاگت را دست کاری کنی و بگی من سربازم و شبیه آوینی بنویسی و به کروبی گیر بدی و از احمدی نژاد حمایت کنی و آقا مشاء را بکوبی و بگی من فرزند شهیدم !

شعار روز قدس به زبان انگلیسی

ما اسرائیل را زیر پا له می کنیم


 we crush Israel under foot


آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند


America can't do no wrong


اسرائیل ، خانه ی عنکبوت است


Israel, the house spider


حزب الله پیروز است


                                                Hezbollah is victory                                                     


آمریکا تو با سلاح جنگی من با سلاح ایمان بجنگ تا بجنگیم


America , you with weapons of war

I with weapons of believe

Fight to fight


خونی که در رگ ماست ، هدیه به رهبر ماست


The blood in our veins, gift to our leader


جانم فدای یک لحظه عمر تو رهبر


Sacrifice my soul for a moment your life leader


اسلام پیروز است


Islam is victorious


آمریکا ننگت باد ، اسرائیل مرگت باد


Shame on you America

Israel, death to you


اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود


Israel must disappear from Time Of Page


دنیای زیبا ، بدون صهیونیست


Beautiful World without Zionism