اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

کاربردهای یک انگشت

خوشحالم از اینکه 12 اسفند با انگشت اشاره ام عملی انجام دادم که خدا و پیامبر و اهلبیت علیهم السلام و امام و شهدا و سیدعلی و یارانش را خوشحال کرد .

ما از آن امامی که توانست این انگشت اشاره ما را در راه اسلام فعال نماید ، و همچنین آن رهبر آزاده ای که یک روز قبل از انتخابات فرمود که تیرهای دشمن علیه ملت ایران تمام شده است تشکر فراوان داریم که با این کارش دوباره انگشت اشاره ی ما را در مقام چکاندن ماشه ی اسلحه مان آن هم پای صندوق های رأی و آن هم به سینه دشمن هدایت کرد .

این انگشت در روز انتخابات فرو رفت در چشم گشاد استکبار جهانی که از شدت حضور مردم از حدقه بیرون زده بود . همچنین این انگشت در چشم منافقان خارج نشینی فرو رفت که از ما تحریم انتخابات را خواستار شده بودند . این انگشت مبارک آن زمان در چشم همه بدخواهان نظام اسلامی فرو رفت که دیدند ما و رهبرمان هردو در نقش یک شهروند انقلاب اسلامی پای صندوق های رأی حاضر شدیم .

دشمنی که تا دیروز از اقتدار رهبر عزیزمان می ترسید امروز بمیرد از تواضع امام خامنه ای که با توجه به نایب امام زمان بودن مثل همان پیرمرد روستایی این سرزمین یک رأی دارد و مانند همه ی شهروندان تهرانی نام سی نفر از نمایندگان مجلس را در برگ رأی می نویسد و در صندوق می اندازد . او به همه نشان می دهد که جدای از اینکه یک "طلبه ی ساده" است ، یک شهروند مطیع و متواضع در برابر مردم و به همان اندازه محکم و استوار در برابر نااهلان و مزدوران صهیونیستی است .

12 اسفند این انگشت اشاره ی آبی رنگ ما که امتداد سرخی خون شهدایمان بود به نشانه ی آمادگی برای ظهور امام .زمان بالا آمد و ما با این عمل به مولایمان عرض کردیم که ای امام عزیز بیا که ما آماده ایم ... آماده .