اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

آل خلیفه ی ثانی

امروز ما داغدار مردم مظلوم بحرین هستیم . همان شیعیان محرومی که در سکوت خفت بار ملل دنیا و زیر چکمه های آل سعود و آل خلیفه در حال قتل عام اند . شیعه هستند پس باید کتک بخورند . اصلاً ما کتک خوران تاریخ هستیم و امروز آل خلیفه ثابت کردند آل خلیفه ی اول و ثانی اند . همان سگ صفتی که در کوچه های تنگ مدینه جواب مادر سادات را با سیلی داد و این کوچه های تنگ را نوشتم تا کسی نگوید چرا وحدت اسلامی را برهم می زنی . اینجا هیئت مجازی من است و من در هیئت خودم اگر دفاع از مظلومیت مادرم نکنم کجا دفاع کنم و کجا فریاد بزنم وای مادرم ، مادرم ، مادرم . آل خلیفه فرزندان ناپاک همان خلیفه ثانی اند که با سلاح آل سعود و مهر تأیید آل سکوت که ملل متحد جهان باشند بر سینه مردم مظلوم و مسلمان بحرین نشسته اند و خون آنها را می ریزند . سیه باد چهره ی تاریخ و سیه باد چهره ی جعرافیای ملل متحدی که فقط در قتل عام مسلمانان با هم متحدند . و امروز فاطمیه است . و ما ادریک ما الفاطمیه . آن برده ی سیاه پوست صهیونیست ها که اصلاً با ما نیست ! چه می فهمد فاطمیه یعنی چه ؟ فاطمیه پشت مولا را شکست ... فاطمیه خدا هم غرق ماتمه ... مادر من مادر تموم عالمه (بماند) . ما سیلی خوردگان همیشه ی تاریخ هستیم که صبرمان پشت صبر را شکسته و گمنامی مان را از مادرمان به ارث برده ایم . اما با این همه داغ منتظر منتقم فاطمه هستیم . آری آل خلیفه خوب بداند ما منتظر منتقم سیلی خورده ی کوچه های تنگ مدینه ایم بزن ما را . یاران بحرینی ام ، در جهانی که برخی آل سعود را و برخی آل خلیفه را می پرستند و دیگرانی برده ی بنی اسرائیل و آل فرعون شده اند بیا ما محمد و آل محمد را دوست داشته باشیم و صبر کنیم که صبح نزدیک است .

برای سید صالحی عزیز

عکس مربوط به سید صالحی پس از گل سوم استقلال به پاختاکور ازبکستان


کارت زرد کمترین بهای توست ،  سیلی خواهی خورد در این مسیر !!!


اللهم العن قتله فاطمه الزهرا سلام الله علیها

هاشمی بهتر از ما می داند

به این خبر توجه کنید :
پیام تسلیت آقای هاشمی رفسنجانی به میر حسین موسوی در پی درگذشت میر اسماعیل موسوی .

تعجبی ندارد که آقای رأس فتنه به یکی از سران فتنه تسلیت می گوید . این یعنی اینکه هنوز هم آقای هاشمی مواضع اش همان مواضع نماز جمعه 88 است . وقتی انسان متعجب می شود که می بیند آقای هاشمی ، موسوی را به عنوان خدوم معرفی می کند که این نشان از تیزهوشی آقای رأس فتنه است که موسوی را می شناسد و می داند که او خدوم ترین فرد به آمریکا و اسرائیل است . بکار بردن لفظ خدوم پس از سفارشات موکد رهبر انقلاب بر مجرم بودن این افراد و تأکید نمایندگان مجلس بر محاکمه سران فتنه و از همه مهم تر شعارهای نهم دی مردم ایران از شخصی مثل هاشمی انتظار نمی رفت که این حرکت بچگانه ی ایشان داغ نامه ی سرگشاده خرداد 88 را برای ما تازه کرد و نمکی بود بر زخم ما . اما آقای هاشمی بداند و مواظب خودش باشد که امسال ، سال جهاد است برای ما . جهاد اقتصادی یا هر جهاد دیگری فرقی نمی کند . ما امسال در جهادیم با دشمنان اسلام . طلحه و زبیرها مواظب باشند در زمین دشمن بازی نکنند و شتر سواری نکنند که ذوالفقار علی تیز و بران است . همین .

رفراندوم

بی انصاف هستم اگر به رأیی که پدر و مادرم در 12 فروردین 58 به جمهوری اسلامی دادند ، پشت کنم و دست در دست امثال اسفندیار ها بدهم و با اعمالم به جمهوری ایرانی رأی دهم . اسفندیاری که در شاهنامه است حاصل دست یک شیعه ی ولایی به نام فردوسی هست که همیشه افتخار ما ایرانی هاست . همانی که وقتی حاکم زمان تحویل اش نگرفت به طوس سفر کرد شاهنامه نوشت و به آن سال سی عجم زنده کرد و در ابتدای شاهنامه اش مدح علی گفت . همان علی که امروز ما در نگاه امام مان می بینیم که او هم علی نام است . علی دین من ، عشق من ، وطن من ، دنیا و آخرت ماست . ما با همین علی ، علی گفتن ها هر سال در دوازدهم فروردین به جمهوری اسلامی رأی می دهیم . همین .

زنده باد کامران

دقیقاً رو در روی مدعیان دروغگوی دموکراسی ، حقوق بشر ، آزادی و مردمسالاری بایستی و سئوالاتی را بپرسی از ایشان که مثل (... چیز) در گل بمانند و از عصبانیت شان تو را از دیار کثیف شان اخراج کنند ، بزرگترین افتخاری است که می توانی برای خودت ثبت کنی در عمر خبرنگاری ات کامران جان . ما تا دیروز اگر اخبار ارسالی ات را دوست داشتیم ، امروز به این اخراجت عشق می ورزیم و با افتخار می گوییم "اخراجی ها آمدند" .


اخراجی دیار کفر بشوی بهتر است تا در لجن زار آغشته به خون پاک مردم مظلوم جهان غرق در مادیات شوی که این غرق شدن همان شنا کردن در کثافت و خباثت است . لجن زاری است مادی گرایی و مادیات جهان که تو آن را درک نکرده ای اما دیده ای دست مردم آنجا و امروز که به ایران بازگشتی و تو را در کشور پاک خودمان زیارت کردیم بی صبرانه منتظر حضور سبز و پررنگت در رسانه ی ملی خودمان هستیم تا بار دیگر به دنیا ثابت کنیم وطن دوستی و اسلام گرایی خودمان را که ما گاهی اوقات سفیر خبری خودمان را بیش از سفیر سیاسی مان دوست داریم . به نظرم همه ی سفرای ایران اگر در کشورهای غربی هستند و اخراج نمی شوند باید درباره ی خودشان اندیشه کنند و ببینند که آیا وظیفه شان را انجام می دهند یا نه . و من امروز با سربلندی سرم را بالا می گیرم و با صدای بلند می گویم زنده باد کامران نجف زاده و زنده باد کامران عزیز و دوست داشتنی ما که آنقدر جنگید و جهاد کرد تا خار چشم دشمنان اسلام شد . و من وارد شدن کلمه ی جهاد در سیاستگذاری های امام خامنه ای را به فال نیک می گیرم و خطاب به شما می گویم که : بجنگ عزیزم بجنگ که امسال سال جهاد است .

سال جهاد اقتصادی

بهار آمده است و من این بوی زیبا را اولین بار امروز و الآن در برق نگاه حضرت ماه علیه السلام از شبکه اول سیما دیدم که در چشم رهبرمان برق ظهور افتاده است . برای ظهور وقت تعیین نمی کنم ولی حق دارم که بگویم : ظهور بسیار نزدیک است . وقتی امام خامنه ای از پیشرفت علمی ، اقتصادی و سیاسی در سال 89 سخن گفتند و فرمودند : امسال را به نام سال جهاد اقتصادی می نامم  این برق نگاهشان رنگ کاشی های سبز جمکران داشت . نمی دانم .